NEMA OSOBE KOJA NE KONZUMIRA OVO, A ZA MNOGE STVARI MISLIMO DA SU EKSTRA ZDRAVE! Ovo je najgori izbor za DORUČAK!
Doručak, ilustracija, Foto: Profimedia

PREVARILI SMO SE

NEMA OSOBE KOJA NE KONZUMIRA OVO, A ZA MNOGE STVARI MISLIMO DA SU EKSTRA ZDRAVE! Ovo je najgori izbor za DORUČAK!

Žitarice bez vlakana i proteina su još jedan izvor praznih kalorija, a zbog dodatka šećera povećavaju vam šećer u krvi i vrlo brzo ćete ponovno osetiti glad

Objavljeno: 17.05.2019. 11:37h
  • 2

Da li ste znali da postoji nekolicina loših obroka za doručak koji vam više štete nego koriste?

Potrudite se da sledeće namirnice izbacite iz svoje jutarnje rutine odmah:

1.Slanina

foto: Men's Health print


Sadrži veliki procenat zasićenih masti i holesterola i često jako procesuirana nitratima od kojih se može javiti i glavobolja.

2. Peciva sa sirom ili maslacem

Prazni ugljeni hidrati s vrlo malo nutritivnih vrednosti poput vlakana, proteina, celovitih žitarica itd.

3. Energetske pločice

Što se tiče šećera i kalorija, energetska pločica vam je isto kao da jedete čokoladu za doručak.

4. Čokoladni namazi

Ne sadrže nutritivne vrednosti.

5. Sok od pomorandže

foto: Profimedia


Pritom mislimo na gotove, kupovne sokove u tetrapaku koji su puni konzervansa i prerađenog šećera.

6. Žitarice

foto: Profimedia


Žitarice bez vlakana i proteina su još jedan izvor praznih kalorija, a zbog dodatka šećera povećavaju vam šećer u krvi i vrlo brzo ćete ponovno osetiti glad.

7.Krofne

foto: Thinkstock


Jedan od najgorih mogućih izbora za doručak: čisti ugljeni hidrati + šećer + duboko prženje = krofna.

8. Kafa za poneti

foto: Profimedia


Dodaci u kafama poput šlaga, čokoladnih preliva i sirupa sa ukusima pretvaraju vašu jutarnju kafu u kalorijsku bombu.

9. Kupljena granola

Granola iz prodavnice je obično puna sakrivenih šećera što je čini lošim odabirom za doručak.

10. Palačinke

foto: Profimedia


Palačinke od belog brašna, masnoća poput maslaca i šećera podižu vam šećer u krvi i vrlo brzo osećate glad - što znači da su nikakva opcija za doručak.

11. Hleb

foto: Shutterstock


Isto važi kao i s mafinima ili bilo kakvim drugim poslastičarskim i pekarskim proizvodima, ako ne znate šta je tačno u njima - pokušajte da ih izbegnete.

12. Mafini

foto: Printscreen / yourcupofcake.com

Jako retko ćete pronaći zdrav mafin osim ako ga niste napravili sami.

13. Vafli

Vafli nemaju nikakvu nutritivnu vrednost. Ako ih pravite sami koristite celovite žitarice i izbegavajte šećer koji im je inače glavni sastojak.

Bonus video:

(Espreso.rs / Kurir Stil)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media