Zašto ceo svet priča o hrono ishrani? 10 koraka za njeno razumevanje (FOTO) (GIF) (VIDEO)
Foto: profimedia

MRŠAVLJenje NA LAKŠI NAČIN

Zašto ceo svet priča o hrono ishrani? 10 koraka za njeno razumevanje (FOTO) (GIF) (VIDEO)

Mršavite jedući sve i ne odričući se čak ni najkaloričnije hrane, da li je to moguće? Naravno da jeste uz poseban režim koji je osmišljen prema vašem telesnom ritmu
Objavljeno: 28.06.2016. 12:35h
  • 14

Hrono dijetu je osmislio doktor Alain Delabos 1986. godine. To je način ishrane osmišljen prema telesnom ritmu čoveka.
 
Obrnuta dijeta: SOS trik za dobijanje kilograma (FOTO)

Hrono ishrana je način izbalansirane dijete sa planom obroka koji pomaže da se ostane vitak ukoliko se prati par jednostavnih pravila. Ova pravila su usmerena na brisanje loših navika vezanih za ishranu. Ni jedna vrsta hrane nije van dosega ove dijete, samo treba da naučite da konzumrate svoje obroke u pravilnim četvoročasovnim intervalima.
 
Najlakša dijeta: 2 čaše crnog vina dnevno tope kilograme (GIF)



Jedna stvar koju je bitno razumeti na početku je da se ova dijeta fokusira na konzumiranje proteina i masnoća posebno ujutru i da ona sadrži samo male količine voća i povrća. Zato se javlja izvestan rizik od hiperlipidemije. Hiperlipidemija je stanje povećane koncentracije lipida u krvi. Ona može da smanji delovanje zaštitnog HDL holesterola i da poveća opasnost od razvoja arteroskleroze. Zato je bitno da potražite medicinski savet i da konsultujete svog lekara pre nego što odete na ovu vrstu dijete.
 
Koliko koraka treba da napravite da biste smršali? (GIF)
 

foto: profimedia

Doktor Alen Delabo o Hrono ishrani:


 

Detalji o hrono ishrani:
 

1. Principi hrono ishrane
 
Doktor Delabos je razvio ovu metodu na osnovu saznanja da se hrana apsorbuje u telu na različite načine u zavisnosti od vremena kada se konzumura. Osnovna ideja je da se hrana iskorišćava u telu u većoj ili manjoj meri u zavisnosti od doba dana i da se hrana može preobraziti u energiju, ili pak sačuvati za kasnije, što dovodi do nagomilavanja masnog tkiva kada se gleda na duži vremenski period.
 
Osnovno je shvatiti da će masnoća i šećer koji se pojedu uveče biti sačuvani u telu dok ako se konzumiraju ujutru, predstavljaće značajan izvor energije za taj dan.
 
Drugim rečima, ako želite da oslabite treba da prilagodite svoj plan ishrane prema fluktuacijama telesnog metabolizma u toku dana.
 
Mršavi ljudi su pametniji od gojaznih! Šta vi kažete na to (FOTO) (GIF)


 
2. Vaš Telesni Morfotip
 
Telesni morfotip se definiše kroz vaše fizičke karakteristike. Prema njemu možete imati figuru pešćanog sata , ili figuru oblika jabuke ili kruške. Morfotip se određuje delom i na osnovu genetike kao i na osnovu navika ishrane i fizičke aktivnosti.

Hrono ishrana uzima u obzir vaš morfotip da bi vam pomogla da razumete kako radi vaše telo ili na primer zašto imate tendenciju da nagomilavate masno tkivo više od drugih ljudi.
 
3 pravila za merenje posle kojih ćete biti zadovoljni svojim telom (FOTO)

foto: Thinkstock
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media