UKOLIKO ŽELITE DA ŽIVITE DUŽE I IMATE ZDRAVO SRCE, ODMAH U RADNJU: Ove namirnice izbacuju MASNOĆU IZ KRVI!
Ako se ishranom ne snizi povišena količina holesterola onda se lečenje nastavlja primenom lekova, Foto: Printscreen

brinite o zdravlju

UKOLIKO ŽELITE DA ŽIVITE DUŽE I IMATE ZDRAVO SRCE, ODMAH U RADNJU: Ove namirnice izbacuju MASNOĆU IZ KRVI!

Pronašli smo rešenje za holesterol 

Objavljeno: 30.03.2019. 17:30h
  • 4

Ako se te namirnice uključe u dnevni jelovnik, mogu za dvadeset posto da snize masnoću u krvi za samo tri meseca i to bez lekova. Ako se ishranom ne snizi povišena količina holesterola onda se lečenje nastavlja primenom lekova.

Bučino ulje

Zbog svojih izuzetnih nutritivnih svojstava buča je pravi eliksir zdravlja sa snažnim preventivnim i lekovitim učinkom na ljudski organizam. Ta visokokvalitetna, prirodna i zdrava namirnica smanjuje holesterol u krvi, pomaže crevnoj flori i jača imunološkisastav. Bučino ulje nastaje u procesu hladnog presovanja semenki buče, odnosno bundeve ili tikve. Ulje je izuzetno bogato belančevinama, ugljenim hidratima, mineralima, vitaminima grupe B, i vitaminom C i E.

Zahvaljujući svom sastavu ono se ubraja među najznačajnije izvore omega 3 i omega 6 višestruko nezasićenih masnih kiselina, koje su izuzetno važne za uredno funkcioniranje ljudskog organizma. Mnoga lekovita svojstva bučinog ulja već su dugo poznata u narodnoj medicini, a u poslednje vreme njegova lekovita i preventivna svojstva dobivaju i zdravstvenu potvrdu te se preporučuju za svakodnevno komuniciranje. 

Orašasti plodovi

Bademi, brazilski oraščići,lešnici i orasi imaju povoljno dejstvo na holesterol. I orašasti plodovi i semenke bogati su vlaknima i nezasićenim mastima i izvor su vitamina E i folne kiseline.Šaka puna orašastih plodova je ukusna poslastica koja pomaže snižavanju holesterola.

Oni su bogati jednostruko zasićenim masnim kiselinama, koje snižavaju loš LDL holesterol dok dobar HDL holesterol ostaje netaknut. Nekoliko  istraživanja je pokazalo da osobe koje svakodnevno jedu oko 30 grama orašastih plodova imaju manju verovatnoću za razvijanje srčanih bolesti.Ali, ujedno su bogati mastima i kalorijama, stoga ih treba konzumirati u umerenim količinama.

Zob

Uključite proizvode od zobi u ishranu, oni su vredan sastojak zdrave ishrane i važni za snižavanje holesterola. Jedite musli, keks od zobi. Zob sadrži topljivo vlakno koje se naziva betaglukan koje smanjuje holesterol. 

Evropske preporuke govore da smanjenje ukupnog i LDL holesterola umanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti te se između ostalog preporučuju da promenite stil života i konzumirajte 5 do 15 g na dan  vlakana iz zobi i njenih proizvoda. 

Semenke lana


Uvrstite u ishranu semenke lana. Semenke lana sa smanjenim udelom masti povoljno utiču na rizik od kardiovaskularnih bolesti kod bolesnika sa povišenom količinom holesterola.

Cejlonski cimet

Potvrđeno je da konzumiranje do 6 grama dnevno cejlonskog cimeta smanjuje količinu glukoze, triglicerida i štetnog LDL holesterola. U borbi sa povišenim holesterolom koristite cejlonski cimet tako da tri kašičice cimeta i dve kašičice meda prelite sa 4 dcl čaja (preporučuje se zeleni čaj). Pijte tri puta na dan.

 

Bonus video

(Espreso.rs/RTL) 


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media