Ovih 9 jela i pića mnogo su zdraviji nego što mislite! (FOTO)

Opustite se i uživajte

Ovih 9 jela i pića mnogo su zdraviji nego što mislite! (FOTO)

Imamo predrasudu da ove namernice i pića štetna po naše zdravlje, ali realnost je drugačija
Objavljeno: 28.01.2016. 20:30h
Godinama nas uče da su neke namirnice loše i da ne treba da ih konzumiramo, ali to i nije tako. Naučnici su istraživali i došli do zanimljivih otkrića. Ove namirnice nisu štetne zapravo su korisne.

Šta sve možete da otkrijete nakon smrti bližnjih? Od tajne ljubavi do dece i braće za koje niste znali!

Pogledajte koje namirnice i pića koje inače smatramo nezdravim uopšte nisu toliko loši po nas!

1. Topla čokolada



Topla čokolada je "nezdrava" samo zbog sirupa i procesuirane čokolade, dok je sam kakao izuzetno bogat hranjivim supstancama koje su dobre po zdravlje. Pokušajte da napravite domaću toplu čokoladu tako što ćete zagrejati šolju mleka s niskim procentom masnoće i dodati dve supene kašike nezaslađenog kakaa u prahu, kao i kapljicu ekstrakta od vanile i trunku šećera.

2. Žumanca



Žumanca su jedan od najvećih izvora holina, antiinflamatorene hranjive supstance koja podstiče proizvodnju serotonina i dopamina, hormona sreće. Žumanca su takođe bogata luteinom i zeaksantinom, koji su od ključnog značaja za sprečavanje gubitka vida.

3. Kafa



Prema nedavnim istraživanjima klinike "Mayo", kafa pomaže u borbi protiv brojnih oboljenja, kao što su Parkinsonova bolest, dijabetes tipa 2, oboljenja jetre i depresija. Takođe, ispostavilo se da je zabluda da kafa izaziva dehidrataciju.

4. Sportska pića



Tečnost i elektroliti koje izbacite znojenjem tokom vežbanja mogu se nadomestiti sportskim pićima, koja su takođe odličan izvor energije i kalorija neposredno nakon vežbanja.

5. Beli krompir



Iako su se crveni krompiri uvek smatrali zdravijim, beli krompiri sadrže malo više proteina, kao i vitamin A i vitamin C. Uz to, bogati su kalijumom.

6. Puter



Nedavna istraživanja otkrila su da zasićene masnoće, kao one koje se nalaze u puteru, nisu toliko odgovorne za nastanak srčanih oboljenja koliko se mislilo. Puter je mnogo bolja opcija od margarina i drugih alternativa, koje sadrže aditive, hemikalije i trans masti. Ovo ne znači da bi trebalo da ga koristimo u neograničenim količinama, ali nas svakako neće ubiti ako ga upotrebimo tu i tamo.

7. Hleb



Iako je ovo namirnica koju svi prvo izbacuju iz ishrane kad krenu na dijetu, hleb je zapravo odličan izvor vlakana. Hleb od celog zrna bogat je vitaminima, mineralima, proteinima i valknima.

8. Kokteli



Do sada svi verovatno znate da je crno vino zdravo ako se pije u umerenim količinama, ali šta je s našim omiljenim koktelima? Najnovija istraživanja pokazuju da su kokteli takođe zdravi ako se piju umereno i ako se vodi računa o tome da ne budu previše kalorični.

9. Sir



Više nedavnih studija pokazalo je da mlečni proizvodi (uključujući i sir) pomažu u spuštanju visokog krvnog pritiska, regulisanju šećera u krvi, održavanju željene telesne težine, pa čak i produženju životnog veka.

Izvor slika: ilyke.com

(Espreso.rs / Izvor: fokuzz)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media