NE TREBA ČAK NI DA USTANETE SA STOLICE: Salo sa stomaka će nestati i svi će se diviti vašoj figuri ako isprobate OVE VEŽBE!
Foto: Thinkstock

PROBAJTE, STVARNO RADI!

NE TREBA ČAK NI DA USTANETE SA STOLICE: Salo sa stomaka će nestati i svi će se diviti vašoj figuri ako isprobate OVE VEŽBE!

Donosimo vam 6 vežbi koje možete raditi na svojoj stolici

Objavljeno: 18.07.2018. 19:19h
  • 21

Iako rad u kancelariji ima dosta prednosti, ipak dugo sedenje može naštetiti vašem zdravlju i telu.

Pregled 47 naučnih istraživačkih projekata pokazao je kako osobe koje dugo sede imaju veći rizik da obole od raka, dijabetesa, kardiovaskularnih bolesti i gojaznosti.

Donosimo vam 6 vežbi koje možete raditi na svojoj stolici kako biste se osećali sveže i puni energije.

1. NOGA PREMA PRSIMA

Jača trbušne mišiće, poboljšava probavu i pomaže u sagorevanju masnoća.

Sedite na stolicu. Držite leđa pravo, a da ne dodirnete naslon stolice. Držite noge na podu u širini kukova. Držite se pravo. Podignite desno koleno i povucite ga na prsa. Uvucite stomak. Stavite ruke na koleno kako biste bolje protezali donje trbušne mišiće. Ponovite 20-30 puta izmenjujući kolena.

2. PODIZANJE OBE NOGE

Ovde rade svi vaši trbušni mišići.

Držite noge zajedno. Obema rukama držite strane stolice. Držeći leđa pravo, podignite kolena i povucite ih na grudi. Vaši trbušni mišići treba da budu napeti.

Spustite noge, ali ne dodirujte pod. Ponovite 10-20 puta.

3. PODIZANJE KOLENA I OKRETANJE TELA

Oblikuje struk, pomaže sagorevanju masnoća na bokovima.

Sednite na rub stolice s pravim leđima. Držite stolicu čvrsto obema rukama.

Savijte svoje telo na stranu i sednite samo na jednu stranu zadnjice. Podignite oba kolena na grudi. Vratite se na svoj izvorni položaj i savijte se na drugu stranu. Ponovite 10-20 puta na svakoj strani.

4. SAGINJANJE

Pomaže u sagorevanju masnoća na bokovima i kukovima.

Držite noge na podu. Ispravite ruke na nivou ramena. Okrenite gornji deo tela desno, savijte se i dodirnite levu nogu s desne strane. Držite se na ovom mestu neko vrijeme. Vratite se na izvorni položaj. Sada se sagnite na desnu nogu, dodirujući ga levom rukom. Ponovite 20-30 puta, naizmenične strane sa svakim saginjanjem.

5. TELO IZNAD STOLICE

Brzo sagoreva masnoće. Da biste povećali intenzitet vežbanja, možete koristiti stolicu s ručkama. Pazite da se stolica ne okreće.

Dok sedite na stolici, čvrsto držite ruke naslonjača. Podignite svoje telo iznad stolice kako bi vaši bokove i noge visile u vazduhu. Koristite svoje trbušne mišiće da podignete kolena na grudi. Ostanite u ovom položaju najmanje 15-20 sekundi, a zatim se polako vraćajte na početni položaj i napravite pauzu.

Ponovite vežbu 4 puta.

6. KOLENO DO LAKTA

Ova vežba je jako dobra za struk.

Sednite na stolicu s ravnim leđima bez dodirivanja naslona. Stavite ruke iza glave. Podignite desno koleno na prsa. Isto tako, savijte levi lakat prema kolenu. Vratite se na izvorni položaj. Ponovite 15 puta. Promenite koleno i lakat i ponovite još 15 puta.

Bonus video

OD 90 DO 0 STEPENI BEZ ZASTOJA! Nadrealno je kakvu vežbu ova devojka može da uradi!

(Espreso.rs/ Novi.ba)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media