Vežbe za intimni deo tela: Postaje uža, želja je jača, a vrhunac bolji...
Kegelove vežbe za intimni deo tela, Foto: Pixabay

PROBAJTE!

Vežbe za intimni deo tela: Postaje uža, želja je jača, a vrhunac bolji...

Svakodnevno radite ove vežbe i brzo ćete videti poboljšanje 

Objavljeno: 07.03.2018. 08:51h
  • 5

Ovu vrstu vežbi osmislio je ginekolog dr. Arnold Kegel, a pomažu u ojačanju mišića na dnu karlice, kao i kod oporavka mišića nakon porođaja ili u lečenju inkontinencije. Stručnjak za seks Trejsi Koks, kaže da su vežbe odlične su za veći užitak tokom seksa jer vagina postaje uža, seksualna želja je izraženija, a orgazmi intenzivniji.

Ona savetuje da se držite jedne, određene vežbe. Prvo pronađete odgovarajući mišić koji treba da ojačate, a to ćete shvatiti tako što ćete napraviti pokret među nogama kao da zaustavljate mokrenje (pokušajteda ne stiskate stomak u isto vreme).

Taj mišić zategnite, držite nekoliko sekundi pa pustite. Počnite sa dva seta dnevno po 25 ponavljanja. S vremenom povećavajte broj ponavljanja na 50, više puta na dan - i duže držite mišić stisnutim, prenosi Dejli Mejl.

Pogledajte u videu kako se izvode klasične Kegelove vežbe:

Šta bi žene trebalo da jedu za jači seksualni nagon?

Ulje noćurka kao i pčelinji polen i matični mleč odlični su za pojačavanje seksualne želje, a tu su i neki vitamini i minerali jednako važni za bolji seksualni život i intimno zdravlje, tvrdi Trejsi Koks.

Cink - To je značajni mineral za seksualno ponašanje. Cink pomaže da se stvore enzimi koji upravljaju ukusom i mirisom, što je važno za seksualno uzbuđenje. Jedite školjke, plodove mora, jaja, sir, piletinu, ćiretinu, sočivo, Integralni pirinač.

Magnezijum - On je zaslužan za održavanje ravnoteže polnih hormona i pomaže u seksualnoj izdržljivosti, osjetljivosti, uzbuđenju, a samim time i kod postizanja boljeg orgazma. Jedite zeleno lisnato povrće, orahe, sir, banane i žitarice.

Ovi vitamini jačaju seksualni nagon
Ovi vitamini jačaju seksualni nagon foto: Pixabay

Kalcijum - Potreban je našem telu za nervni prenos i kontrakciju mišića povezanih s orgazmom kod žena (i erekcijom kod muškaraca). Jedite mlečne proizvode, zeleno lisnato povrće, grašak, suve šljive, orašaste plodove i sušeno voće.

Arginin - To je aminokiselina dobijena iz proteinske hrane i nužna je za rast i za seksualni razvoj. Jedite sve namirnice životinjskog porekla, mlečne proizvode i kokice.

Vitamin C - Osim što jača imunitet, ovaj vitamin povećava seksualni nagon i jača polne organe. Jedite više bobica, agruma, manga, krompira, brokolija.

Redovno vežbajte, jer je dobar protok krvi kroz telo neophodan za seksualno uzbuđenje
Redovno vežbajte, jer je dobar protok krvi kroz telo neophodan za seksualno uzbuđenje foto: Profimedia

Savjeti za zdravu i 'srećnu' vaginu

  • Za prijatan miris vaše vagine izbegavajte da jedete beli luk, nosite usku odeću i gaćice od sintetike i helanke.
  • Nakon obavljanja nužde brišite intimno područje od vagine prema anusu, nikako obrnuto.
  • Dobro isperite intimno područje nakon tuširanja i koristite tzv. "soap-free" tečne sapune.
  • Mokrite pre i posle seksa kako bi izbacile bakterije.
  • Praktikujte seks što češće, tako mišići ostaju u formi, a vaginalni zidovi fleksibilni.
  • Koristite kvalitetan lubrikant kako bi zaštitili vaginu od sitnih oštećenja.
  • Redovno vežbajte, jer je dobar protok krvi kroz telo neophodan za seksualno uzbuđenje.
  • Tampone menjajte često.

BONUS VIDEO: Espreso na trčanju sa Addidas Runnersima

(Espreso.rs/24sata.hr)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media