5 namirnica koje nikako ne smete jesti ako želite RAVAN STOMAK! (FOTO)
Dijeta za ravan stomak, Foto: Shutterstock

zdrave su, al goje

5 namirnica koje nikako ne smete jesti ako želite RAVAN STOMAK! (FOTO)

Vežbanje će vam osigurati mišiće, ali ako se nezdravo hranite teže ćete postići ono čemu težite

Objavljeno: 27.01.2018. 12:19h
  • 51

Ako želite ravan trbuh, a pogotovo vidljive mišiće i popularni "six pack" važno je i šta jedete. Vežbanje će vam osigurati mišiće, ali ako se nezdravo hranite teže ćete postići ono čemu težite.

Reč je o hrani i sokovima koje telo teško probavlja zbog čega se kilogrami lakše nakupljaju. Ako redovito vežbate, a svejedno nemate ravan trbuh, izbacite ove skupine namirnica:

 Ravan stomak
Ravan stomak foto: profimedia

1. Rafinisane žitarice

Reč je o tzv. belim žitaricama - belom pirinču, belom hlebu, beloj testenini. Zamenite ih sa smeđim pirinčem, integralnim hlebom i testeninom, ili ponekad umesto testenine odaberite zdravije opcije.

Istraživači s Državnog Univerziteta u Pensilvaniji su otkrili da su oni koji su jeli celovite žitarice plus sveže voće, povrće, niskomasne mlečne proizvode i proteine, izgubili više masti na abdominalnom području, u poređenju s grupom koja je takođe jela zdravo, ali je jela rafinisane žitarice.

 Hleb
Hleb foto: profimedia

2. Krompir

Ova namirnica se najviše povezuje s gojenjem. Velika studija koja je 20 godina pratila 120.000 ljudi je otkrila da su oni koji su se najviše gojili, najviše i jeli krompir.

 Krompir
Krompir foto: pixabay.com

3. Crveno i prerađeno meso

Dokazano goji, težese vari i preporučuje se njegovo izbegavanje, ako želite da smršate.

 Crveno i prerađeno meso
Crveno i prerađeno mesofoto: profimedia

4. Slatki kremovi

Dodaju ekstra kalorije u malim dozama, a sadrže trans masti koje su vrlo štetne. Izbegavajte šlag, kremove na bazi pavlake, dodatne kremove na kolačim ai slično. Oni dokazano nakupljaju masti na trbuhu.

 Slatki kremovi
Slatki kremovifoto: profimedia

5. Dijetalni sokovi

Britanska studija je otkrila da su ljudi, koji su pili dijetalna gazirana pića, nakupili tri puta više abdominalne masti u razdoblju od devet godina u poređenju s onima koji ih nisu pili. Veštački zaslađivači - saharin, aspartam i sukraloza čine insulinski otpor slabijim zbog čega telo lošije reaguje i probavlja glukozu, a to vodi nakupljanju kilograma.

 Dijetalni sokovi
Dijetalni sokovifoto: profimedia

Bonus video:

Espreso.rs u poseti Tattoo studiju Mean Machine

(Espreso.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media