NOVO ISTRAŽIVANJE DOKAZALO ONO O ČEMU SVI ĆUTE: Muškarci nemaju pojma koliko su žene zapravo ŽELJNE!
Istraživanje pokazalo drugačiju sliku, Foto: Profimedia

realnost!

NOVO ISTRAŽIVANJE DOKAZALO ONO O ČEMU SVI ĆUTE: Muškarci nemaju pojma koliko su žene zapravo ŽELJNE!

Nova studija objavljena u glasilu Journal of Personality and Social Psychology tako pokazuje da muškarci dobrano podcenjuju žensku napaljenost

Objavljeno: 25.05.2019. 17:16h

Još uvek su nam negde u podsvest utisnute vizije žena koje se prave da ih boli glava kako bi izbegle groznu rabotu znanu kao seks, a kojom su nas uglavnom s malih ekrana trovali dok smo bili klinci. Ipak, stvarnost je kao i obično drugačija od fikcije, a iako verovatno postoje žene koje tako reaguju na pomisao da nešto grozno ulazi u njih,većina ipak to želi… i želi to često!

Nova studija objavljena u glasilu Journal of Personality and Social Psychology tako pokazuje da muškarci dobrano podcenjuju žensku napaljenost i njihovu želju za seksom. Istraživanje je sprovedeno na 48 kanadska heteroseksualna para koji su svake večeri morali beležiti kolika je njihova želja za seksom i koliko smatraju da je želja njihovih partnera. Rezultati su pokazali kako su žene uglavnom upisivale znatno veću želju nego što su to njihovi muški partneri pretpostavljali!

 

S druge strane, pokazalo se kako su takve veze uglavnom sretnije, a trik možda leži u tome da muškarci koji misle kako njihove žene/devojke nisu dovoljno napaljene ulažu mnogo više truda kako bi to postigli. Potencijalna zamka je pak što ljudi obično projektuju svoje želje na druge, pa često oni koji su jako napaljeni (ili uopšte nisu napaljeni) misle kako su i njihovi partneri/partnerke na istoj talasnoj dužini. Tu se možda može igrati igre pogađanja, ali stručnjaci se slažu kako je o ovakvim stvarima ipak najbolje razgovarati. I očigledno rešiti da se neke stvari rešavaju češće!

Bonus video:

(Espreso.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media