Želiš drugi dejt? Reci ovo i sigurno će te opet pozvati! (FOTO) (GIF)

tema koja je važna

Želiš drugi dejt? Reci ovo i sigurno će te opet pozvati! (FOTO) (GIF)

Za razgovor na prvom sastanku važna je tema, ali i to kako mu pristupate. A od utiska koji ostavite zavisi da li će vam prvi dejt biti i poslednji!
Objavljeno: 29.01.2016. 23:09h
Na prvom sastanku treba podeliti neku tajnu ili ličnu informaciju sa drugom osobom, navodi se u studiji iz 1997. godine koju je objavio Artur Aron. On je hteo da vidi da li, na taj način, potpuni stranci mogu brže da postanu prijatelji ili čak ljubavni partneri.

Ženska tajna koju svi muškarci žele da otkriju na prvom dejtu (GIF)

Sa druge strane, profesor Den Arijeli sugeriše da na prvom "dejtu" treba međusobno da se postavljaju kontroverzna pitanja. On je "učesnicima" sastanka dao da izaberu pitanja, koja se, prema ustaljenim običajim, smatraju neprimerenim za prvi sastanak.
Oni su na to jako dobro reagovali, a razgovori su bili jako živahni. 



Učesnici su imali i mogućnost da jedni druge slobodno pitaju šta god žele. Ali, tada su se držali sigurnih tema od kojih nisu mogli da izvuku puno koristi.



Ako se ne osećate dovoljno udobno pričajući o pobačaju već birate "lakše" teme za razgovor, profesor psihologije Ričard Vajzman sa Univerziteta u Hertfordširu kaže da je bolje razgovarati o putovanjima, nego o filmovima.

via GIPHY

Naime, 18 odsto ljudi koji su pričali o putovanjima na prvom sastanku otišlo je na drugi, dok je svega 9 odsto ljudi koji su na prvom sastanku pričali o filmovima, otišlo je na drugi. Deo razloga za to, prema Vajzmanu, leži u tome da će se ljudi lakše posvađati ako pričaju o filmovima.



Osim sadržaja, važno je i kako pristupate razgovoru! Ne smete da dominirate razgovorom, ali da svakako treba da mu doprinosite. Nemojte da govorite u ekstremima, a razgovoru pristupite kao teniskom meču.

via GIPHY

(Espreso.rs / Jutarnji)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media