uskoro na našim malim ekranima

Evo brzog pregleda tri nove/premijerne igrane dramske serije koje ćemo uskoro moći da pratimo na programu Raduio televizije Srbije (RTS)

Objavljeno: 17:12h

Osim za izazove jeseni i zime iz stvarnosne i obično ne nužno prijatne dimenzije življenja, valja nam se pripremiti i za nadolazeću najezdu novih serrijskih naslova.

U to ime, evo brzog pregleda tri nove/premijerne igrane dramske serije koje ćemo uskoro moći da pratimo na programu Raduio televizije Srbije (RTS).

Dug moru

Šta: U primorskom selu živi Periša, vlasnik ugostiteljskog objekta burne prošlosti. Perišina žena Svetlana nestala je pod nerazjašnjenim okolnostima, zato on sam odgaja kćerku Olgu, koja pokušava da pronađe majku. Olga je zaljubljena u Rnja, momka koji je seosko kopile. Periša se protivi toj vezi, terajući Olgu da se vrati na studije u Beograd. Stvar se komplikuje iznenadnim dolaskom Milutina koji zahteva da mu Periša vrati dug pre roka. A Milutin je, to celo selo zna, zver: u mladosti je trajno obogaljio Popovog sina Zeja. Uznemireni Periša pokušava uz pomoć sestre Mariške da reši problem i bezbednost kćerke. Kada joj tajanstveni stranac, Đorđe donese drvenu kutijicu koja je pripadala njenoj majci, Olga odlazi za Beograd da otkrije porodičnu tajnu...

Ko. Seriju je režirao Goran Gajić, reditelj jednog od segmenata čuvenog omnibusa Kako je propao rokenrol i voljene serije Vratiće se rode. Uloge tumače: Dragan Mićanović, Nada Šargin, Ana Lečić, Vule Marković, Branimir Popović, Pavle Popović, Sergej Trifunović, Leon Lučev, Miodrag Krstović, Mišo Obradović, Vesna Trivalić, Mina Sovtić, Bojan Dimitrijević, Stela Ćetković, Bojana Maljević... Serija Dug moru emitovaće se nedeljom od 21 čas na Superstar TV kanalu i počev od 7. oktobra, ponedeljkom od 20 časova na Prvom programu RTS-a.

Grupa

Šta: Dragan Miletić Gaga, iskusni inspektor trećeg odeljenja za krvne delikte ima specifične metode rada koji se mnogima ne sviđaju. Uporan, tvrdoglav, temeljan, istrajava u nameri da reši stari slučaj. Onog trenutka, kada poznati beogradski kriminalac, koji je njegova opsesija, bude ubijen za njega nije kraj – naprotiv, sve tek počinje. Nastavljajući dalje da traga, Gagu će istraga dovesti do maloletnika koje su sitni dilerski poslovi uvukli u mnogo opasniju igru. To će otvoriti pandorinu kutiju iz koje će izleteti novi problemi, novi zapleti i nove nerešene situacije.

Ko i kada: Ovu seriju su režirali: Uroš Tomić (glavni reditelj), Ivan Stefanović, Slobodanka Radun, Jelena Gavrilović, Nemanja Ćeranić, Miloš Radunović, Gvozden Đurić, a scenaristi su: Katarina Mitrović, Staša Bajac, Gvozden Đurić, Mirjana Novaković, Strahinja Madžarević, Dunja Matić, Vlada Đurđević, Uroš Tomić. Najznačajnije uloge igraju: Igor Benčina, Filip Đurić, Denis Murić, Ivana Zečević, Marko Milivojev-Mili, Milica Mima Trifunović, Tijana Marković, Pavle Mensur, Jasna Đuričić, Nela Mihajlović, Vojin Ćetković, Branka Katić. Grupa stiže na Prvi program Radio televizije Srbije 13. oktobra.

Švindleri

Šta: U septembru 1930. Državna klasna lutrija Kraljevine Jugoslavije objavila je da je izvučena srećka sa glavnom novčanom nagradom Turističke lutrije, i to u iznosu od neverovatnih milion dinara, koji odlaze srećnom dobitniku u Palanci, gradiću u unutrašnjosti Srbije. Prestolonaslednik Petar, kao pokrovitelj Jadranske straže koja je i pokrenula Turističku lutruju, lično je čestitao nepoznatom dobitniku i pozvao ga da podigne svoju nagradu u beogradskoj centrali Državne klasne lutrije. Pitanje je samo ko je taj dobitnik? To pitanje iznenada će okrenuti naglavačke miran i spokojan život u Palanci. Doskora su njeni građani razmišljali samo o predstojećim izborima za gradonačelnika, na kojima će birati između dvojice kandidata koji su jednu privatnu svađu pretvorili u političko nadmetanje, ali je sve to, iznenadna pojava lutrije, bacila u drugi plan.

Ko: Reditelj je Nemanja Ćeranić, a autor scenarija je Đorđ Milosavljević. U Švindlerima glume: Pavle Mensur, Filip Hajduković, Dragan Gagi Jovanović, Branka Pujić, Anđela Jovanović, Strahinja Blažić, Vojin Ćetković, Andrija Kuzmanović, Aleksandar Đurica, Marko Baćović, Dejan Lutkić, Brankica Sebastijanović, Dubravko Jovanović, Srđan Miletić, Marko Gvero, Jovo Maksić, Vlasta Velisavljević, Gorica Popović, Alisa Radaković, Bora Nenić, Nevena Ristić Vukes, Miodrag Miki Krstović, Radoje Čupić…

(Espreso.co.rs/Zoran Janković)