ED ŠIRAN APSOLUTNI REKORDER: Održao najveću, najposećeniju i najplaćeniju turneju u istoriji muzike
Ed Širan, Foto: Profimedia

veliki uspeh

ED ŠIRAN APSOLUTNI REKORDER: Održao najveću, najposećeniju i najplaćeniju turneju u istoriji muzike

Kada dođe poslednji nastup, prema nekim procenama Ed Širan će na putu provesti 893 dana

Objavljeno: 06.08.2019. 09:13h

Ed Širan se zahvalio svojim fanovima koji su odlučili da dođu na njegove nastupe u okviru "Divide" turneje i koji su učinili da ova serija koncerata bude najveća, najposećenija i najplaćenija u istoriji muzike. Naime, on je ovom turnejom oborio nekoliko rekorda koje su držali članovi grupe U2, piše BBC.

Turneja "Divide" britanskog muzičara biće zvanično najveća, najposećenija i turneja s najvećom zaradom svih vremena kada za nekoliko dana Ed nastupi u Nemačkoj. Turneja je počela u martu 2017. godine, a biće okončana u Čantri Parku u Ipsviču kasnije ovog meseca.


Kada dođe poslednji nastup, prema nekim procenama Ed Širan će na putu provesti 893 dana u odnosu na 760 dana koliko je U2 putovao na svoje koncerte. On je takođe svojim nastupom u Francuskoj u maju nadmašio rekord posećenosti najuspješnijeg koncerta Bono Voksa i ekipe, a ukupno je na turneji s Edom Širanom pevalo 7.3 miliona posetilaca.

Isto tako, ovaj mladi britanski kantautor je u sklopu svoje "Divide" turneje održao 255 nastupa u odnosu na 100 koje je imao U2 za vreme "360" turneje.


Širanov menadžer Stjuart Kemp rekao je da je ovo postignuće zaista neverovatno, ali muzičar je ipak bio skroman u svojim izjavama.

"Zaista je velika koincidencija da me stavljaju u isti koš s grupom U2, uz čiju muziku sam odrastao. To je bend koji je prisutan na globalnoj muzičkoj sceni decenijama. Oni su legende, porediti mene i njih je zaista smešno", kazao je nedavno Ed Širan.

 

BONUS VIDEO: DANIEL KOVAČ: Ko ima zanat, taj ima čemu da se nada (VIDEO)

(Espreso.rs / Klix.ba)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media