FILM REŽI PREMIJERNO ŠIROM SRBIJE: Espreso vas vodi na beogradsku projekciju 1. marta
Kadar iz filma, Foto: Promo

besplatno u bioskop

Film o tinejdžerima i njihovom odrastanju, u savremenom surovom svetu bez jasnih pravila

Prva tri čitaoca koji ostave komentar na ovom Facebook postu i jave nam se u inbox facebook stranice Espreso Kultura, uz puno ime i prezime, dobijaju dve karte za projekciju u petak, 1. marta u 20h u Kombank dvorani.

***

Film reditelja Koste Đorđevića "Reži" biće premijerno prikazan sutra 27. februara, u 19:30h, u Kombank dvorani. Nakon beogradske premijere glumačka ekipa filma pokloniće se i publici u Novom Sadu (28. februara), Kragujevcu, (1. marta) Nišu (1. marta) i u Smederevu (2. marta). Saradnjom scenariste Dragana Nikolića i reditelja Koste Đorđevića nastao je film koji donosi priču o tinejdžerima i njihovom odrastanju, u savremenom surovom svetu bez jasnih pravila.

Film prati jedan neobičan dan u životu tinejdžerke Aje, njene drugarice i drugara iz kraja koji, tumarajući kroz vrelinu avgustovskog dana, na usijanom beogradskom asfaltu traže načine da se zabave, osete živim, drugačijim i bitnim. Pravila igre sami biraju, a sistem vlastite kože jedini je sistem koji priznaju. Ajina potreba i potraga za ljubavlju, od nečeg što je izgledalo kao vesela avantura, prerasta u dramu koja će obeležiti njihove mlade živote. Ekipu filma predvode dve mlade glumice Kristina Jovanović i Đurđina Radić koje su publici poznate i iz sveta muzike. Kristina Jovanović, članica je bendova E play i KIKA, dok je Đurđina Radić- Djixx nekadašnja članica benda SevdahBaby. U ostalim ulogama našli su se i Mladen Sovilj, Marko Janketić, Milan Čučilović, Radoslav Rale Milenković i drugi. Film "Reži" naći će se u redovnoj bioskopskoj distribucji od 28. februara, a OVDE možete pogledati najnoviji trejer za film.

BONUS VIDEO: Espreso Live Session #1: On Tour