KOMS NADGLEDA IZBORE! U fokusu istraživanja će biti IZBORNE LISTE, ali i KAMPANJA BOJKOTA IZBORA!
Izbori, ilustracija, Foto: Filip Plavčić

STATISTIKE

KOMS NADGLEDA IZBORE! U fokusu istraživanja će biti IZBORNE LISTE, ali i KAMPANJA BOJKOTA IZBORA!

"Cilj monitoringa je da se utvrdi kako politički akteri komuniciraju sa mladima, i da li su mladi akteri u izboronoj kampanji", rekla je Pejić

Objavljeno: 10.03.2020. 13:31h

Pozivamo sve političke partije da kreiraju konkretne političke mere da se mladi uključe u predizobornu kampanju i institucije, rekao je danas generalni sekretar Krovne organizacije mladih Srbije (KOMS) Stefan Đorđević na koferenciji za medije.

Članica KOMS Milica Borjanić iznela je statističke podatke koji se tiču participacije mladih u politici, navodeći da 84 odsto mladih smatra da nema uticaja na političke odluke, da njih 82 odsto smatra da im se politički akteri ne obraćaju dovoljno, dok je 64 odsto spremno da napusti Srbiju.

"Sva istraživanja KOMS su ukazala na kompleksan problem odlaska mladih iz Srbije", rekao je Đorđević navodeći pet oblasti koje su mladi naveli kao prioritetne, a u kojima je neophodno preuzeti mere: osamostaljivanje, obrazovanje, zapošljavanje mladih, sistem vrednostii participacija u donošenju političkih odluka.

Đorđević je pozvao sve partije da na svoje izborne liste stave mlade i dodao da je potrebno da bar 20 odsto mladih bude zastupljeno u državnim institucijama.

Programska menadžerka KOMS Miljana Pejić, najavila je monitoring predizobrne kapanje, ističući da će u fokusu istraživanja biti izborne liste, ali i kampanja bojkota.

"Cilj monitoringa je da se utvrdi kako politički akteri komuniciraju sa mladima, i da li su mladi akteri u izboronoj kampanji", rekla je Pejić.

Đorđević je naveo podatak da je do sada, na izbornim listama i između 10 i 20 odsto mladih, najviše njih na izbornoj listi broj 1.

KOMS će nedeljno, svake srede, objavljivati izveštaje na osnovu praćenja kampanje u medijima i zvaničnim glasilima stranaka, kroz 4 dimenzije: okvir, identifikovanje problema, akter, konkretne mere/obećanja.

Prvi izveštaj je najavljen za 18. mart, dok će se konfrencija za medije sa završnim izveštajem održati 22.aprila.

Bonus video:

(Espreso.rs / Agencije)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media