VIRTUELNI ASISTENT SRPSKE KOMPANIJE “SAGA” PREDSTAVLJEN NA SAMITU U BERLINU
Weaver u Berlinu, Foto: Promo

VELIKI USPEH

VIRTUELNI ASISTENT SRPSKE KOMPANIJE “SAGA” PREDSTAVLJEN NA SAMITU U BERLINU

„Weaver” je napravljen u beogradskoj kompaniji „Saga”, jedinom predstavniku srpske IT industrije na berlinskom Samitu

Objavljeno: 25.10.2018. 10:45h

Najnaprednija platforma za virtuelne asistente „Weaver”, koju su napravili srpski IT stručnjaci, predstavljena je na „Chatbot Summit“-u u Berlinu.

Ovaj asistent u čijoj osnovi je veštačka inteligencija pomaže kompanijama da uspostave bolju komunikaciju sa svojim klijentima, skrate vreme čekanja odgovora napitanja koja se postavljaju korisničkim centrima i pametnije iskoristi radno vreme svojih operatera.

„Weaver” je napravljen u beogradskoj kompaniji „Saga”, jedinom predstavniku srpske IT industrije na berlinskom Samitu.

- Od faze razvoja želja nam je bila da Weaver bude proizvod koji može da stane rame uz rame sa proizvodima vodećih svetskih kompanija. Verujemo da imamo znanja i posedujemo umeće da napravimo proizvod u Srbiji koji će biti konkurentan u celom svetu. Weaver razume i govori veliki broj jezika pa nam je to veliki adut za nastup na stranim tržištima-  kaže Nebojša Bjelotomić, direktor kompanije „Saga”.

Weaver je platforma iz koje nastaju virtuelni asistenti. Oni se mogu povezati sa aplikacijama za razmenu tekstualnih poruka, kao što su WhatsApp, Facebook Messenger, Skype, Viber, ili mogu da budu integrisani na sajtovima kompanija. Korisnici preko njega uspostavljaju komunikaciju sa inteligentnim asistentom koji im nudi pametne odgovore na njihova pitanja, bez pomoći zaposlenih. Inteligencija ovog rešenja se ogleda u odabiru preciznih odgovora zasnovanih na istoriji komunikacije – mašina sama uči iz iskustva.

Tokom vremena i korišćenja, Weaver uči nove fraze, prilagođavajući se potrebama kako kompanije, tako i njenih klijenata koji im postavljaju pitanja.

- Poseban kvalitet našeg virtuelnog asistenta je da ume da prepozna značenje pitanja, čak i ako je u njemu bilo slovnih grešaka. Takođe, Weaver razume smisao konverzacije i sposoban je da vodi razgovor identičan razgovoru bilo koje dve osobe. Platforma je napravljena tako da razume svaki deo komunikacije i nije joj teško da prepozna promene i brzo odgovori na novo pitanje - kaže Bjelotomić.

Obraćanje Bjelotomića
Obraćanje Bjelotomića foto: Promo

Na ovaj način, Weaver pomaže zaposlenima u kontakt-centrima ili odeljenjima za odnose sa korisnicima u kompanijama, čiji zaposleni onda dobijaju šansu da se bave drugim poslovima, budu kreativniji i posvete više vremena unapređenju drugih oblasti poslovanja.

Platforma kompanije „Saga” već je našla svoju primenu – postala je deo timova u Raiffeisen banci, Societé Generale banci i uskoro u Telekomu Srbije. Pored navedenih kompanija, u toku je par implementacija kako na domaćem tržištu, tako i u regionu. Takođe, kuriozitet je da je implementiran i na najrazličitijim govornim područjima, pa je podrška za male jezike usavršena.

Glasovna obrada dolazne komunikacije je u završnoj fazi, što je predstavljeno i na Samitu u Berlinu.

Kompanija „Saga” obeležiće sledeće godine tri decenije postojanja, tokom kojih je uspešno poslovala ponajviše sa srednjim i velikim kompanijama, nudeći svoja rešenja u sferi informacionih tehnologija. Od 2009. godine, „Saga” je deo New Frontier Group – najperspektivnije grupacije ICT preduzeća u Centralnoj i Istočnoj Evropi.

(Espreso.rs)

 


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Facebook Registracija

Popunite ostala polja kako bi zavrsili registraciju

Prijavi se

ili

Registracija

Promeni lozinku

Upišite email i mi ćemo vam poslati poruku sa linkom za promenu lozinke.

Unesite novo korisničko ime i lozinku

Aktivacioni mail

Upišite email adresu na koju želite da vam se pošalje aktivacioni email.

Promena lozinke

Uspešno ste promenili lozinku.


Promena lozinke

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za promenu lozinke. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka na nalazu u inboxu proverite nepoželjne poruke (spam).


Aktivacija profila

Poslali smo poruku na Vašu email adresu sa linkom za aktivaciju Vašeg profila. Proverite Vaš inboks i kliknite na link u mailu. Ako se poruka ne nalazu u inboksu, proverite "nepoželjne poruke" (spam).


Aktivacija profila

Vaš profil je uspesno aktiviran. Hvala što ste se registrovali.


Espreso.rs


Adria media