Koristite nove emotikone na Fejsu? Nemojte to više nikad da radite! (FOTO) (GIF)

PAZITE, PRATE VAS

Koristite nove emotikone na Fejsu? Nemojte to više nikad da radite! (FOTO) (GIF)

Netom godinama kruže glasine o tome da su korisnici društvenih mrteža lake mete velikih kompanija i oglašivača, a proširenim emotikonima postali ste još lakši
Objavljeno: 15.05.2016. 12:48h

Belgijska policija nedavno je upozorila korisnike na potencijalne opasnosti od korišćenja proširenog lajka, odnosno nedavno predstavljenih reakcija na objave sa Fejsbuka.

Nemate cvetić među reakcijama na Fejsu? Evo i zašto (FOTO)

Na internetu godinama kruže glasine da Fejsbuk priprema opciju dislajk kojom će korisnici moći da izraze svoje nezadovoljstvo i neslaganje sa određenom objavom, fotografijom ili linkom, ali Zakerberg na kraju ipak nije odabrao palac nadole, već je predstavljena mogućnost izražavanja različitih reakcija emotikonima. 

Facebook i Twitter su prošlost, stigao je Peach: Za ovim su poludeli klinci širom sveta! (FOTO) (VIDEO) (GIF)

Reakcijama, osim lajka, može da se izrazi zadovoljstvo, iznenađenje, smeh, ljutnja i tuga, a iako je većina korisnika zadovoljna ovim mogućnostima, belgijska policija upozorava korisnike na potencijalne opasnosti od reakcija na objave. 

Ovo je samo još jedan način na koji korisnici predaju svoje lične informacije Fejsbuku i oglašivačima jer na taj način Fejsbuk može da meri efikasnost objavljenih oglasa.



Ako po reakcijama na objave Fejsbuk zaključi da su korisnici dobro raspoloženi, moći će da proda oglasni prostor, uveravajući oglašivače da postoji veća verovatnoća da reaguju na njihove oglase, odnosno objave, piše u saopštenju, uz napomenu da je to još jedan razlog zašto ljudi, ako žele da zaštitite svoju privatnost, ne bi trebalo da žure sa lajkovima i reakcijama na objave. 



Iz Fejsbuka navode da na osnovu ovih podataka kompanije sada mogu bolje da razumeju kako ljudi reaguju na njihov sadržaj i da te reakcije korisnika predstavljaju najvažniju priliku za oglašivače, kao i pokazatelj lojalnosti brendovima. 



Na kritike vezane za kršenje privatnosti Zakerberg je odavno navikao jer su brojni korisnici više puta  optuživali Fejsbuk za kršenje privatnosti. Sigurnosni stručnjaci često upozoravaju korisnike Fejsbuka, ali i Gugla, drugih mreža i pretraživača da one nisu besplatne, već se njihovo korišćenje plaća deljenjem privatnih podataka sa tim kompanijama, odnosno oglašivačima.



(espreso.rs / Izvor: b92.net)

 


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media