OPADA BROJ KORISNIKA: Ljudi sve manje koriste FEJSBUK, a sve zbog OVE PROMENE!
Ljudi sve manje koriste Fejsbuk, Foto: Pixabay

pad društvene mreže

OPADA BROJ KORISNIKA: Ljudi sve manje koriste FEJSBUK, a sve zbog OVE PROMENE!

Evo šta je Zakerberg rešio da preduzme zbog toga

Objavljeno:

Najnovija istraživanja pokazala su da korisnici na Fejsbuku provode otprilike 50 miliona sati na dan manje nego što je to bio slučaj pre promena u načinu distribucije sadržaja putem "Njuz fida".

Izveštaj za četvrti kvartal 2017. godine kaže da je broj aktivnih dnevnih korisnika u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi pao sa 185 miliona na 184 miliona dok je broj mesečnih aktivnih korisnika ostao na 239 milona,

Uprkos tome, broj dnevnih i mesečnih aktivnih korisnika društvene mreže narastao je u odnosu na treći kvartal za 14 posto.

"Recode" piše da je broj dnevnih aktivnih korisnika Fejsbuka u poslednjem kvartalu 2017. godine u odnosu na treći narastao za 32 miliona te da je sada na 1,4 milijarde. Taj je rast međutim najslabiji rast iz kvartala u kvartal još od 2015. godine.

Zakerberg je ranije ovog meseca upozorio na pad upotrebe, rekavši da je to očekivano s obzirom na to da su u News Feed unesene promene.

- Očekujem međutim i da će vreme provedeno na Fejsbuku biti vrednije. Ako napravimo pravu stvar, verujem da će to dugoročno biti dobro za našu zajednicu i našu firmu - rekao je on.

Osnivač Fejsbuka otkrio je i kakve promene očekuju tu društvenu mrežu u narednoj godini.

- U 2018. godini ćemo se fokusirati na to da korištenje Fejsbuka bude dobro za ljude i društvo, a ne samo zabavno.To ćemo pokušati ostvariti tako što ćemo ljude pokušati da podstaknemo da ostvaruju značajne interkacije, a ne da samo pasivno konzumiraju sadržaj.

Iako se Fejsbuk trudi da iskoreni "lažne vesti" , bivši direktor u društvenoj mreži Dipajan Goš smatra da poslovna politika kompanije direktno pogoduje širenju upravo takvih informacija.

- Lažne vesti lako se šire zato što se oslanjaju na strategije digitalnog oglašavanja koje su se do sada pokazale uspešnim . Interesi oglašivača i platformi na kojima se oglasi distributiraju su isti, a distributeri lažnih informacija uglavnom izgledaju isto kao i ostali oglašivači. Bilo kakva politika mora početi tu. - napisao je u izveštaju sa Benom Skotom.

Goš i Skot navode da bi Fejsbuk morao promeniti politiku zaštite privatnosti kako bi onemogućio eksploatisanje demografskih podataka korisnika te da bi Njuz fid trebalo da bude organizovan hornološki a ne po percipiranoj važnosti.

BONUS VIDEO:

(Espreso.co.rs / Jutarnji.hr )


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.