FEJSBUK UVODI NAJVEĆU PROMENU U SVOJOJ ISTORIJI: Ubuduće ćemo CEO DAN DA BUDEMO ZAKUCANI ZA FB!
Foto: Pixabay

Inovacija

FEJSBUK UVODI NAJVEĆU PROMENU U SVOJOJ ISTORIJI: Ubuduće ćemo CEO DAN DA BUDEMO ZAKUCANI ZA FB!

Ime nove Facebookove "igračke" zove se Facebook Watch, i promeniće način na koji funkcioniše internet

Objavljeno: 14.08.2017. 07:42h
  • 73

Facebook ima dve milijarde korisnika, i najveći izazov kompanije je da ih, umesto 50 minuta koliko sada prosečno provode na ovoj mreži, nateraju da po ceo dan "bleje" na Fejsu. 

U sredu je predstavljeno i rešenje za ovaj "problem": zove se Facebook Watch.

Reč je o Facebookovom pokušaju da uđu na video tržište, i u trku sa Netflixom, Amazonom, Huluom, YouTubeom (Googleom), Appleom, Sonyjem i drugim gospodarima video sadržaja.

Na Facebook Watchu će se uskoro pojaviti gomila originalnog sadržaja koji će proizvoditi BuzzFeed, Tastemade, Hearst, Mashable i drugi.

Računica Facebooka je jednostavna - što mi više vremena provodimo na Fejsu, to oni više zarađuju, a ništa čoveka neće zadržati duže nego video sadržaj. 

Ovaj potez je i iznuđen - porastom broja i kvaliteta video-platformi, ljudi su počeli sve manje vremena da provode na Facebooku. Što se direktno odrazilo na profit kompanije. 

Facebook je, kako bi privukao gledaoce na Watch, spreman da privuče velike medijske kompanije da svoj sadržaj stave na Facebook, a spremni su i da im plate ljudima koji bi pravili originalan sadržaj.

(Espreso.rs/Index.hr)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media