MAJSTOR ODGUŠENJE CEVI NAPLATIO 26.000 DINARA: Cenu uvećao tri puta, ali to nije i NAJGORE što je uradio! (FOTO)
Ilustracija, Foto: Profimedia

PRAVIH MAJSTORA SVE MANJE

MAJSTOR ODGUŠENJE CEVI NAPLATIO 26.000 DINARA: Cenu uvećao tri puta, ali to nije i NAJGORE što je uradio! (FOTO)

Takođe, po novom Zakonu o zaštiti potrošača, obaveza svakog majstora je da za uslugu koja košta više od 5.000 dinara izda predračun

Objavljeno:

Poučeni i svojim i tuđim iskustvom, do majstora je u poslednje vreme sve teže doći. Malo ih je, i kada god da pitate vodoinstalatera, električara, molera i dr. uglavnom vam odgovori da ima posla preko glave. Sve ovo dodatno podiže cene njihovih usluga.

Valjan majstorski posao vredi svakog dinara, ali ovakav razvoj na "tržištu majstora" otvaraju niz mogućnosti i prilika da se oni manje obazrivi među njima razbahate, kao i da se pojavi niz prevaranata koji se predstavljaju kao profesionalni majstori.

Ako je verovati na reč jednoj korisnici Tvitera, majstor koji joj je pri telefonskom pozivu rekao da će je usluga odgušenja koštati 10.000 dinara, je nakon brze intervencije tu najavljenu uslugu naplatio čak 26.000 dinara. Kada mu je zatražena reklamacija, odbio je.

Ovo nije izolovani slučaj.

Nedavno se na društvenim mrežama požalila i jedna beograđanka kada je majstoru za otpušavane sudopere morala da plati neverovatnih 12.000 dinara. Ona je uz tu informaciju priložila i fotografiju predračuna i pitala da je cena mogla da bude manja. Iz firme koja je majstora poslala su demantovali da je račun bio toliki.

Pored bahatih majstora, kako se situacija sa manjkom kvalitetnog kadra zaoštrava, u Srbiji se pojavljuje i sve veći broj prevaranata.

- Imali smo problem i tražili smo električara. Nažalost, nismo mogli da ga nađemo po preporuci, nego smo ga našli putem oglasa. Došao je, saopštio nam da nam fali određen deo, sam se ponudio da može taj deo da kupi, dali smo mu pare, on je otišao i nikad se više nije javio. Zvali smo ga naravno, međutim uopšte nije bilo ni traga ni glasa. On je uzeo pare i otišao", ispričala je jedna sugrađanka, preneo je RTS.

Kako da se odbranite?

U Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije kažu da je najsigurnije proveriti da li je majstor registrovan u APR-u.

- Ukoliko neko ko nema registrovanu radnju obavi ovu uslugu jedino možete da ga tužite ukoliko ste oštećeni ili da ga prijavite tržišnoj inspekciji da obavlja delatnost a da nije registrovan, kaže Nikica Jovanović iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije, prenosi RTS.

Takođe, po novom Zakonu o zaštiti potrošača, obaveza svakog majstora je da za uslugu koja košta više od 5.000 dinara izda predračun.

(Espreso / Blic)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.