icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

ko je kriv?

NA OVOM MESTU UPRAVO SU POGINULE DVE OSOBE! Ginuće ih još ako neko hitno ne uradi svoj posao! (FOTO)

Ekipa Espresa bila je na kobnom uključenju gde ljudi ginu. Ova slika je OPOMENA svim odgovornim u ovoj zemlji

Objavljeno: 14.11.2017. 16:07h
  • 18
foto: Filip Plavčić
foto: Filip Plavčić

Na neotvorenoj deonici Koridora 11 od Uba do Lajkovca u nedelju su poginule dve osobe!

 

Uz Espreso aplikaciju ni jedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!

 

Odmah se postavilo pitanje: kako je neko mogao uopšte da uđe u deo puta koji nije otvoren, i zašto nije propisno obezbeđen?!


STRAVIČNA NESREĆA KOD UBA: Automobil se zakucao u betonsku barijeru! Jedna OSOBA POGINULA, više njih povređeno!

 

foto: Filip Plavčić

 

- Odgovornost je na onom ko saobraćajni znak, koji označava uključenje na autoput, nije propisno obeležio, da se zna da on nije otvoren. Takođe i na onima koji su betonske barijere na početku uključenja pomerili i tako otvorili ulaz na put koji nije u upotrebi. Moj ujak je vozio po propisu i prateći postojeću saobraćajnu signalizaciju, nije on dužan da gleda televiziju da bi znao da li nešto radii li ne – ogročen je jedan od rođaka vozača, koji je preživeo, ali su nastradala dva saputnika iz njegovog automobila, koji je udario u betonsku barijeru na 12.kilometru deonice, gde autoput bukvalno prestaje.

 

foto: Filip Plavčić

 

Naša ekipa je posetila ovu deonicu par dana ranije i zaista se uverila da je uključenje u nju neobezbeđeno, odnosno da je jedna barijera sklonjena.

 

foto: Filip Plavčić

Iako je barijeru mogao da ukloni bilo ko, nadležni putari bili su dužni da vode računa o tome da u neobezbeđeni deo autoputa ne mogu da se uključe vozači, bilo da su informisani o njegovoj nedovršenosti ili ne.

 

No, iz Puteva Srbije su saopštenjem o ovoj nesreći prebacili loptu na građane:

 

- Skrećemo pažnju građanima da ne uništavaju, ne oštećuju i ne pomeraju postojeću saobraćajnu signalizaciju, ne uklanjaju barijere u zoni radova, ne otvaraju ,,divlje“ ulaze ili izlaze sa i na auto-puteve, ne seku žicu i ograde na auto-putu, jer time direktno ugrožavaju živote svih učesnika u saobraćaju.

 

Veoma često građani puteve koji nisu u funkciji pretvaraju u trase za rekreaciju, trke ili sklanjaju barijere kako bi skratili put i brže stigli do željene destinacije - napisali su iz ove kompanije.

 

foto: Filip Plavčić

Lakših nezgoda bilo je i ranije na ovom mestu, a od nesreće, kako se pisalo, policija obezbeđuje ovo uključenje.

 

Samo, da li je prekasno?

 

Za dva života definitivno jeste.

 

 

Rat bivšeg i sadašnjeg ministra

 

Inače, sporna deonica bila je tema u medijima, kada je Zorana Mihajlović "zaratila" s bivšim ministrom Milutinom Mrkonjićem, optuživši ga da je kriv za loše odrađenu deonicu Ub-Lajkovac na Koridoru 11.

 

foto: Fonet

 

- Postoje takve pukotine i tek posle analiza pokazalo se da se cement raspao i potrebno je u dubini od četiri metra, a negde i do dubine od 11 metara ponovo raditi put na dužini od 4,5 kilometara - rekla je ona.

 

Potpisnik celog posla na deonici Ub-Lajkovac je bilo ministarstvo građevine i bivši ministar Mrkonjić, objašnjava Mihajlovićeva.

 

foto: Petar Lazović

 

- Ja sam kao ministar bio odgovoran za strateške odluke. Za to sam spreman da odgovaram. Ministarstvo ne gradi, ono vrši nadzor, grade preduzeća - kazao je Mrkonjić.

 

(Espreso.rs)

Pratite ESPRESO na VIBERU:
http://chats.viber.com/espreso
  • 18
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media