HIT, KOREJSKE LEPOTICE DOVODE TURISTE U BEOGRAD: Divno se provele u Beogradu, pa napravile rijaliti o tome!
Foto: TOS

raj mis koreje

HIT, KOREJSKE LEPOTICE DOVODE TURISTE U BEOGRAD: Divno se provele u Beogradu, pa napravile rijaliti o tome!

Ova rijaliti emisija biće emitovana na četiri televizije i pratiće je 30 miliona potencijalnih korejskih turista

Objavljeno: 12:10h

Posle ruskog rijalitija koji je letos snimljen u Beogradu, i na korejskoj televiziji će uskoro biti emitovan rijaliti "Raj mis Koreje" o dve devojke koje su se ludo provele u Beogradu.

Ova rijaliti emisija biće emitovana na četiri televizije i pratiće je 30 miliona potencijalnih korejskih turista. Dve misice Koreje, koje se upoznaju sa lokalnom tradicijom, bile su gošće Turističke organizacije Srbije, koja je producentima ponudila gostoprimstvo pošto su otkazali snimanje u Istanbulu.

- Odmah smo im ponudili da dođu u Beograd i Aranđelovac, i bili su oduševljeni time kako su primljeni i onim što su snimili - kaže Marija Labović, direktor TOS.

- Slična emisija je snimana u Hrvatskoj i bila je "okidač" za navalu Korejaca na tu zemlju. Ovakve emisije su odlična reklama, jer mladi Korejci kreću istim putevima da dožive nešto slično i žure da sve to objave na društvenim mrežama.

Azijsko tržište je izuzetno lukrativno, jer beleži sve veći broj turista koji odlično troše. Ivana Čalikijan iz "Sabre", koja je uspela da u Srbiju prošle godine dovede 12.000 turista iz Azije, kaže da turisti sa azijskog kontinenta imaju interesovanja različita od evropskih i drugačije navike, ali da su divni gosti. Ova agencija i "Tara turs" su jedine dve koje su dobile subvencije od Ministarstva turizma za dovođenje stranih gostiju.

- I mi smo dobri domaćini pa imamo dosta "povratnika", što je veliki uspeh za turiste iz tako dalekih zemalja - kaže Čalikijanova. - Za njih je Srbija sinonim za Balkan i izuzetno smo popularni kao novo, neotkriveno odredište. Sedam godina pokušavamo da dovedemo turiste iz Azije i svake godine raste njihov broj, ali sada borave duže, u boljim hotelima i aranžmani su sve skuplji.

Srbija je za azijske turiste četvrta destinacija. Većina prvi put putuje u inostranstvo u okolne, azijske zemlje, drugo putovanje je u SAD, a treće u poznate evropske prestonice, poput Pariza i Beča. Tek kada vide sve ove zemlje počinju da tragaju za nečim novim, a Srbija je sve popularnija.

(Espreso.co.rs / Novosti)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.