SLUČAJ KOJI JE ZGROZIO BALKAN: Kupio je meso u SUPERMARKETU, iz njega je počeo da CURI GNOJ! (VIDEO)
Meso je bilo odbvratno, Foto: Facebook printscreen

skandalozno

SLUČAJ KOJI JE ZGROZIO BALKAN: Kupio je meso u SUPERMARKETU, iz njega je počeo da CURI GNOJ! (VIDEO)

Ovo tera na povraćanje!

Objavljeno:

U Vukovaru je jedan hrvatski kupac u "Lidlu" kupio meso koje mu se kasnije bukvalno zgadilo.

Njegovi roditelji su kupili svinjsko meso na kojem je pisalo "Sveže meso – kvaliteta, svežina...". Međutim,, umjesto svežine i kvaliteta, iz mesa je curila sivkasto-zelena masa.

Ovaj slučaj uzbunio je hrvatsku javnost, pa je "Slobodna Dalmacija" istraživala odakle ovaj užas potiče.

- U toku je inspekcijski nadzor u PPK karlovačkoj mesnoj industriji, a obaviće se i nadzor kontrolnog tela koje nadzire proizvodni proces. Sporno svinjsko meso je porijeklom iz Holandije, koju ćemo izvestiti o ovom slučaju. Ističemo, ne radi se o zaraznoj bolesti nego o apscesu koji je najčešće posledica uzgojnih uslova (npr. uboda, ugriza, povreda životinje i sl.) – naveli su u Ministarstvu poljoprivrede koje je odmah reagovalo.

Oglasili su se i iz tamošnje Agencije za hranu, iz koje su naglasili da je karlovačka mesna industrija trebalo da obavi samokontrolu mesa koje dolazi iz EU.

- Ovakva vrsta apscesa spada u tzv. "skrivene mane". To znači da ako se ne mogu primetiti neki simptomi koji bi ukazivali na njegovo postojanje, poput asimetrije na ekstremitetima, šepanje ili vučenje ekstremiteta, mesto spoljne povrede (ubodna rana, krasta ili posekotine), te uz sprovođenje palpacije tkiva (ako je proces stariji moguće ga je zameniti s konzistencijom zdravog mišićnog tkiva), takav proces nije bilo moguće utvrditi pregledom veterinarske inspekcije. Takvi su slučajevi retki, ali su mogući u praksi. - kažu iz Agencije.

Oni su naglasili da je proizvođač odgovoran i dužan da nadoknadi štetu.

Video je na svom Fejsbuku objavio Mario Hornjak, kojega su iz "Slobodne" upitali da li mu se javio neko iz "Lidla" i ponudio neko obeštećenje.

– Objašnjenje je ponuđeno javno u komentaru na Fejbuku, kao i izvinjenje. Trgovac je bio ljubazan i ponudio nešto drugo, roditelji su odbili. Zatražili su povrat novca – kaže Hornjak, navodeći da im se ništa slično nije pre dogodilo.

Drago mi je što je video podstakao mnoge na druge solucije kuovine mesa i oprez. U subotu veče sam prijatelju rekao kako video ima 1700 pregleda i zezao sam se da će u ponedeljak imati garant 5000. No, već u nedelju je skočio na preko 100 hiljada. isam ovo objavio radi nikakva blaćenja trgovačkih lanaca mesne industrije i sl. Jednostavno ovo se moglo dogoditi svakome. No drago mi je da je video "prodrmao" proizvođače mesnih industrija kako bi se razmislilo što nam ko i kako servira na sto – ističe za "Slobodnu Dalmaciju "gospodin Hornjak.

On je u međuvremenu uklonio snimak sa svog profila.

BONUS VIDEO:

(Espreso.co.rs / Jutarnji.hr )


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.