OTIŠAO PO SIR, PA KUPIO PLAC NA ZLATIBORU! GAGIJU JOVANOVIĆU NOVČANIK JE PUN: Pazari NEKRETNINE kao od šale
Dragan Jovanović i Branka Pujić, Foto: Printscreen/Youtube/ Al Jazeera Balkans

široko

Na ovom parčetu raja uživaju Branka i Gagi

Objavljeno: 19:37h

Dom bračnog para glumaca Dragana Jovanovića i Branke Pujić smešten je u nenaseljenom delu planine udaljenom desetak kilometara od glavne turističke arterije. Gagi je poslednjih godina više vremena provodio na Zlatiboru nego u Beogradu.

Osetio je organsku potrebu da napusti grad i prepusti se planini. U toj nameri sledila ga je supruga, s kojom je u braku više od 32 godine.

- U početku, kada sam poželeo da izgradim kuću na planini, razmatrao sam lokacije udaljene maksimalno 100 kilometara od Beograda. Dakle, u obzir su dolazili Divčibare, Fruška gora, Rudnik, pa i Povlen i Medvednik. Međutim, sećao sam se kako smo uvek stajali na Zlatiboru da napravimo pauzu kad sam kao klinac išao na more sa mojima. Posle sat vremena bih bio kao nov. Zato sam u razmatranje uzeo i Zlatibor, rekao sam sebi: “Ma daj, šta ima veze ako je udaljeniji.” Sad kad bude gotov auto-put do Požege, biće jos bliže. Kako sam u to vreme skijao, gledao sam placeve u blizini staze. Peške sam obilazio lokacije, planinario sam do Tornika. Odande sam video ovaj predeo koji se zove Ribnica. Pomislio sam: “Ovo je genijalno, daj samo da nađem mesto gde nema nikoga.” - priča Gagi Jovanović i dodaje:

1 / 5 Foto: Printscreen/Youtube/ Al Jazeera Balkans

- Plac sam kupio od Dragana i njegove majke Save, mojih najmilijih komšija. Pošto me je obavestila da nema sira zbog kog sam došao, domaćica je rekla kako je čula da tražim mesto za kuću. “Sacekaj našeg sina, popričajte, i ako mu budeš odgovarao, možete da se dogovorite”, napomenula mi je Sava. Ovaj deo se zove Tokovica kosa, po njihovom prezimenu. Kad je pristigao sin, došli smo na ovo mesto, stali pored breze i gledali u daljinu. A pogled se proteže u nedogled, vidi se cela zapadna Srbija i pola Bosne kad je vedro. Rekoh, to je to. Hoću ovu brezu da mi bude na uglu placa. Prvo sam uzeo pet, a zatim još osam ari. Odmah sam znao kako želim da izgleda kuća. Hteo sam da izgradim tradicionalnu zlatiborsku kuću sa drvenim krovom na četiri vode, nisu me zanimale arhitektonske egzibicije koiima danas svedočimo - poručuje Jovanović, dok njegova supruga napominje da joj je lepo na Zlatiboru.

- Kako sam starija, sve mi više prija da budem ovde. Često gledam u svoj raspored obaveza ne bih li pronašla slobodne dane za dolazak na Zlatibor. Uživam u planinskom ambijentu jednako zimi i leti. Blizu nam je Ribničko jezero, a imamo i nasu “čarobnu šumu” po kojoj se šetamo gotovo svakodnevno - ističe Branka.

Na ovom parčetu raja uživaju Branka i Gagi
Na ovom parčetu raja uživaju Branka i Gagifoto: Damir Dervišagić

ĆERKA ANĐELA I MIHAILO SU SE TRI PUTA VENČALI

Glumački par prošle godine udao je ćerku jedinicu Anđelu Jovanović, tri puta za istog muškarca - Mihaila Dudaša.

- Starinska svadba sa svim našim običajima podrazumevala je i “kupovinu mlade”. Kumovi su doneli ćup prepun “zlatnika”’, čokoladice u zlatnoj foliji. Dragan je rekao da mu je mladoženja drag, ali da se naša ćera ne može kupiti nikakvim zlatom, nego da će je dobiti samo ako uspe da je iznese stepeništem od podnožja naše kuće do Kule Gardoš. Mihail je kao bivši desetobojac sa lakoćom izneo svoju izabranicu podnožja naše kuće do Kule Gardoš. Mihail je kao bivši desetobojac sa lakoćom izneo svoju izabranicu do kule i Dragan nije imao kud. Na vrhu Gardoša ispod cvetnog oltara, on ih je i venčao. Izgovorio je:

Prvi put ste se venčali pred državom, drugi put pred Bogom, a sada vas ja venčavam pred Univerzumom.”

Bonus video:

08:43

ESPRESO NA NASTUPU EMINE JAHOVIĆ: Pevačica progovorila o PORODICI, evo šta kaže

(Espreso/Gloria/Milena Jeremić/Prenela:M.Ć)

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!