DA LI JE OVO NAJVEĆA PREVARA U ISTORIJI RIJALITIJA?! Lunin očuh MANIPULIŠE glasovima?!
Foto: Damir Dervišagić, Printscreen Youtube

DA LI JE MOGUĆE?

DA LI JE OVO NAJVEĆA PREVARA U ISTORIJI RIJALITIJA?! Lunin očuh MANIPULIŠE glasovima?!

Da li će produkcija Pink televizije pronaći način da zaštiti volju gledalaca videćemo uskoro kada nas očekuje veliko finale ovog popularnog rijalitija

Objavljeno:

Dok dobar deo Srbije već mesecima pomno prati dešavanja u Zadruzi sa posebnim akcentom na ljubavni trougao SlobaKijaLuna, većina njih koji glasaju za svoje favorite, ni ne znaju da je taj proces po svemu sudeći obesmišljen i namešten!

Naime, u uključenjima uživo Luna je već nekoliko puta javno isticala da zna da će pobeđivati u glasanju i da uopšte ne brine oko toga, ali razlog takve samouverenosti, kako Govorisrbija.rs ekskluzivno saznaje, nisu simpatije gledalaca prema njoj, već činjenica da joj je očuh Andrej Atijas na funkciji sa koje može direktno manipulisati glasovima!

Atijas je direktor korporativnih komunikacija i odnosa s Vladom Bosne i Hercegovine u okviru kompanije Simens
Atijas je direktor korporativnih komunikacija i odnosa s Vladom Bosne i Hercegovine u okviru kompanije Simens foto: Damir Dervišagić

On se nekoliko puta provlačio kroz žutu štampu zbog različitih ljubavnih i drugih afera, a redovno je predstavljan kao “sarajevski biznismen”, bez puno preciziranja o poslu kojim se bavi.

Ipak, otkrivamo da je Atijas direktor korporativnih komunikacija i odnosa s Vladom Bosne i Hercegovine u okviru kompanije Simens, odnosno jedan od ključnih i najuticajnih ljudi u toj svetski poznatoj kompaniji na teritoriji BiH, pa i u čitavom regionu!

Naš izvor potvrđuje da je Atijas, još pre ulaska Lune u Zadrugu, imao čvrst dogovor sa njom oko manipulacije potrebnim glasovima, čime je čitav rijaliti u potpunosti obesmišljen.

Da li će Atijas Luni doneti pobedu u Zadruzi?
Da li će Atijas Luni doneti pobedu u Zadruzi? foto: Printscreen Youtube

Da je reč o manipulisanju SMS glasovima svedoči i činjenica da je Luna Đogani ubedljivo pobeđivala kada je ovaj vid glasanja u pitanju, dok su rezultati glasanja na društvenim mrežama bili drastično različiti.

Da li će produkcija Pink televizije pronaći način da zaštiti volju gledalaca videćemo uskoro kada nas očekuje veliko finale ovog popularnog rijalitija.

(Espreso.co.rs/ Govorisrbija.rs)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.