SVE TAJNE SRPSKE SNAJKE NA TACNI: Detalji PRIVATNOG života Adrijane Lime DOSTUPNI su JAVNO
Adriana Lima, Foto: Evan Agostini / Getty images / Profimedia

lična karta

SVE TAJNE SRPSKE SNAJKE NA TACNI: Detalji PRIVATNOG života Adrijane Lime DOSTUPNI su JAVNO

Adriana Lima ima CV na kojem bi joj mnogi pozavideli

Objavljeno: 11:45h

Adriana Lima je brazilska manekenka i glumica. Rođena je 12. juna 1981. godine u Salvadoru u Brazilu. Proslavila se kao anđeo modne kuće Victoria’s Secret, za koju je radila od 1999. do 2018. godine, što je čini najvrednijom manekenkom ove kompanije. Pored toga, glasnogovornica je Maybelline kozmetike od 2003. godine, a poznata je i po reklamama za Super Bowl i Kia Motors.

Sa petnaest godina je pobedila na Supermodel of Brazil takmičenju koje je organizovao Ford, a naredne godine je dogurala do drugog mesta na Supermodel of the World takmičenju, nakon čega je potpisala Elite Model Management ugovor u Njujorku.

Trenutno je jedna od najplaćenijih manekenki u modnoj industriji. Ambasadorka je brenda odeće po imenu Desigual iz Barselone, kao i italijanskih brendova Calzedonia i Sportmax.

Ko je Adriana Lima?
Ko je Adriana Lima?foto: Profimedia

Detinjstvo Lima je rođena u Salvadoru, u Brazilu, 12. juna 1981. godine. Njeni roditelji su Nelson Torres (Nelson Tores) i Maria das Gracas Lima (Marija das Grakas Lima). Kada je Adriana imala samo šest meseci, njen otac je napustio porodicu, zbog čega je Maria bila primorana da sama odgaja manekenku. Lima ima afro-brazilske, portugalske, švicarske, japanske i indijske krvi. Govori portugalski, engleski, italijanski i španski jezik.

Karijera Lima nikada nije maštala o tome da postane manekenka, iako je pobeđivala na mnogim takmičenjima lepote za vreme osnovne škole. Ipak, njena školska drugarica je želela da se prijavi na kasting, ali nije želela da to uradi sama, te se tako Lima prijavila sa njom. Obe su poslale svoje fotografije, a glasnogovornik takmičenja je uskoro zatražio da Lima dođe na kasting u drugi krug.

Sa samo 15 godina je pobedila na Fordovom takmičenju „Supermodel of Brazil“. Prijavila je se i 1996. godine na Ford Models Supermodel of the World takmičenje, gde je završila na drugom mestu. Tri godine kasnije, Lima je odlučila da se preseli u Njujork, gde je potpisala ugovor sa Elite Model Management kompanijom. To joj je omogućilo da se pojavi u brojnim editorijalima, uključujući i Vogue i Marie Claire.

Prvi put se na naslovnoj strani magazina pojavila u septembru 1998. godine, upravo u Marie Claire Brazil. Dve godine kasnije, krasila je početnu stranu italijanskog izdanja Vogue magazina, povodom njegove dvadesete godišnjice.

Biografija jedne od najlepših žena na svetu, Adriane Lime
Biografija jedne od najlepših žena na svetu, Adriane Limefoto: Printscreen/Instagram/adrianalima

Nosila je revije za velike modne kuće, od kojih su neke i Fendi, Giorgio Armani, Balmain, Vera Wang, Valentino, Givenchy, Versace i Marc Jacobs. 2000. godine je postala zaštitno lice kompanije Guess?, nakon što je uradila kampanju za njihovu jesenju kolekciju. Pojavila je se i u knjizi „A Second Decade of Guess? Images“. Lima je nastavila da upotpunjuje svoj portfolio, nakon što je postala zaštitno lice Maybelline kozmetike 2003. godine, za koju je i ranije radila manje kampanje. Šest godina kasnije, okončala je karijeru u ovoj kozmetičkoj kući, ali je pre toga uradila kampanju za Swatch i pojavila se u prvom kalendaru za Maybelline. Pored toga što je nosila revije i radila kampanje za najveća imena modne industrije, krasila je naslovne strane modnih magazina poput ELLE, Cosmopolitan, GQ, Esquire i Vogue. Aprilsko izdanje magazina GQ na kojem se pojavila Lima bilo je najprodavanije izdanje magazina te godine, kao i jedno od najprodavanijih izdanja ikada. Zbog toga ju je magazin proglasio „Najzavodljivijom devicom na svetu“. Svi ti uspesi doneli su Adriani veliku zaradu. Tako je 2006. godine završila na petom mestu liste najplaćenijih manekenki, a 2007. i 2008. godine, Forbes magazin ju je svrsta na četvrto mesto.

Karijera Adriane Lime
Karijera Adriane Limefoto: Profimedia

2008. godine, ponovno se našla na prvoj stranici magazina GQ, ovog puta privukavši rekordan broj poseta njihove stranice na internetu. Tri godine pre toga, pojavila se u Pirelli kalendaru, te je postala zaštitno lice italijanskog telefonskog provajdera po imenu Telecom Italia Mobile, zbog čega je dobila nadimak „italijanska Catherine Zeta-Jones“. U februaru 2008. godine, pojavila je se na naslovnoj strani magazina Esquire gde je rekreirala izdanje iz 1966. godine, na kojem je bila Angie Dickinson (Endži Dikinson), kako bi obeležila 75. godišnjicu magazina. Istog meseca je izabrana za lice meksičkog odela trgovine Liverpool za koji je nosila revije, držala konferencije za štampu i snimila letnju kampanju. U novembru prethodne godine, slikala je se samo u rukavicama i cipelama, zajedno sa anđelima, za magazin Vanity Fair, povodom proslave 20 godina postojanja supermodela. Lima se vratila revijama visoke mode 2009. godine, kada je šetala za Givenchy. Iste godine je nakon posete Turskoj potpisala ugovor sa Doritos modnom kućom, za koju je radila kampanje i snimala reklame, koje su počele da se emituju u Turskoj u aprilu te godine. Bila i jedno od zaštitnih lica za jesen-zima kolekciju modne kuće Givenchy. Dve godine kasnije, postala je jedna od predstavnica Bulmarine jesen-zima kolekcije.

2011. godine, Lima je postala zaštitno lice brazilske kompanije video igara, po imenu Megacity by Votsu. Takođe je dobila ugovor sa luksuznim brendom Forum za koji je radila jesen-zima i proleće-leto kampanje. Zahvaljujući velikom uspehu, Adriana je radila sa najpriznatijim fotografima u svetu. Neki od njih su Annie Leibovitz (Eni Lebovic), Bruce Weber (Brus Veber), Mario Sorrenti (Mario Sorenti) i Mario Testino (Mario Testino). Početkom 2012. godine, turska kompanija odeće Mavi Jeans je potpisala ugovor sa manekenkom, proglasivši je svojim zaštitnim licem. To je povećalo prodaju kompanije za pedeset posto u samo tri meseca. Pored toga, njene reklame na televiziji je gledalo preko 28 miliona ljudi, a poseta brenda na internetu je porasla za 20 posto. Zahvaljujući tim uspesima, brend ju je proglasio svojim globalnim zaštitnim licem. Fotografisao ju je umetnik Richard Phillips (Ričard Filips) na slavnom Kopakabana pločniku u Brazilu za Visionaire broj 62, koji je objavljen sredinom 2012. godine. Bila je inspiracija i njegove slike u Gagosian galeriji u Njujorku. Krajem godine je snimila drugi Pirelli kalendar, čime je postala prva trudnica koja se pojavila u ovom kalendaru do 2013. godine.

Adriana Lima tokom treće trudnoće
Adriana Lima tokom treće trudnoćefoto: Profimedia

U julu 2013. godine, španski brend Desigual je objavio da je Lima postala njihovo zaštitno lice za vreme Barselona sedmice mode proleće-leto ’14. preuzevši ulogu Bar Refaeli (Bar Rafaeli) iz prethode godine. Godinu dana kasnije, izabrana je kao prva ambasadorka brenda povodom njegove tridesete godišnjice. Proglašena je ambasadorkom „of la vida es Chula“ (život je kul), što je moto brenda. Kampanja je objavljena 20. aprila 2014. godine, a reklame su se prikazivala u Španiji, Francuskoj, Nemačkoj, Austriji i Belgiji. Iste godine, magazin Forbes ju je smestio na treće mesto njihove liste najplaćenijih supermodela, budući da je zaradila 6 miliona dolara. 2014. se popela na drugo mesto iste liste, sa zaradom od 8 miliona dolara.

Adriana Lima, Viktorijin anđeo
Adriana Lima, Viktorijin anđeofoto: Profimedia

U junu 2014. godine, ponovno je postala zaštitno lice Maybelline Njujork kozmetike. Izabrana je i za novo lice Jason Wu jesen-zima kampanje. Naredne godine, Lima je postala predstavnica šminke za oči kuće Vogue, kao i parfema Marc Jacobsa, nazvanog „Decadence“. Te godine je ponovno dospela na drugo mesto liste najplaćenijih manekenki na svetu, zaradivši 9 miliona dolara. U aprilu 2016. godine, postala je lice italijanskog brenda za donji veš, po imenu Calzedonia, gde je promovisala kupaće kostime. Nekoliko meseci kasnije, televizijska kuća NBC izabrala je nju i koleginicu Alessandru Ambrosio (Alesandra Ambrosio) za predstavnice kulture i hrane na njihovom kanalu, povodom 2016. Letnjih olimpijskih igara. U januaru 2017. godine, Lima je učestvovala u proleće-leto kampanji italijanskog brenda Sportmax.

Victoria’s Secret Lima se najviše proslavila radom sa modnom kućom Victoria’s Secret. Prvi put je za nju nosila reviju 1999. godine, sa samo osamnaest godina. Naredne godine je postala anđeo, te se od tada pojavljuje na njenim događajima, otvarajući šou 2003., 2007., 2008. i 2012. godine. 2012. godine otvorila je šou po peti put, samo dva meseca nakon što je rodila drugo dete. 2004. godine, bila je jedan od pet anđela koji su promovisali brend u takozvanoj „Anđeli širom Amerike“ turneji, pored Tyre Banks (Tajra Benks), Heidi Klum (Hajdi Klum), Gisele Bundchen (Žizel Banšen) i Alessandre Ambrosio. 2009. godine je propustila šou zbog trudnoće. Pored revija, Lima je uradila i nekoliko reklama za brend, uključujući i kontroverznu „Anđeo u Veneciji“ iz 2003. godine, sa Bob Dylanom (Bob Dilan). 2008. godine, Lima je bila voditeljka „What Is Sexy?“ programa za E! televizijsku mrežu, a u julu je išla na turneju kako bi promovisala BioFit Uplift grudnjak. Učestvovala je i u izbacivanju Miracle grudnjaka u novembru. Na kraju godine je nosila Fantasy grudnjak na modnoj reviji Victoria’s Secreta.

Adriana Lima u mladosti
Adriana Lima u mladostifoto: Dave Allocca / Shutterstock Editorial / Profimedia

Grudnjak je osmislio američki dizajner nakita Martin Katz (Martin Kac), ukrasivši ga sa 3,757 crnih dijamanata, 117 jednokaratnih bijelih okruglih dijamanata, 34 rubina i dva crna dijamanta u obliku suze koji su ukupno imali 100 karata. Njegova vrednost iznosi 5 miliona dolara, budući da sadrži više od 1,500 karata. 2010. godine, Lima je ponovno nosila Fantasy grudnjak, koji je modna kuća Victoria’s Secret nazvala Bombshell. Grudnjak sadrži 142 karata, od kojih je 60 karata belih dijamanata, a 82 su topazi i safiri u vrednosti od 2 miliona dolara. Nosila ga je i 2014. godine, zajedno sa Alessandrom Ambrosio, a svaki je bio u vrednosti od dva miliona dolara. U julu 2016. godine, modna kuća lansirala je svoju sportsku liniju nazvanu Victoria Sport. Lima je reklamirala brend pored poznatih koleginica Else Hosk (Elsa Hosk), Romee Strijd, Jasmine Tookes (Džezmin Tuks) i Josephine Skriver (Džozefin Skriver). U januaru 2017. godine, Adriana je proglašena najvrednijim anđelom Victoria’s Secreta, prema analizama kompanije D’Marie. Kompanija je sprovela istraživanje na osnovu društvenih mreža, popularnosti, prodaje i angažovanosti, te tako došla do konačnog rezultata. U novembru 2018. godine, Adriana je nosila svoju poslednju Victoria’s Secret reviju, što je bilo njeno dvadeseto pojavljivanje na pisti za ovaj brend.

Adriana Lima tokom revije
Adriana Lima tokom revijefoto: TIMOTHY A. CLARY / AFP / Profimedia

Ostale aktivnosti Njeno prvo pojavljivanje na filmu bilo je u ulozi supruge, pored Mickey Rourkea (Miki Rurk) i Forest Whitakera (Forest Vajtekera) u ostvarenju „The Follow“ 2001. godine. Projekat je zamišljen kao kratki film u „The Hire“, seriji televizijske kuće BMW, koji je režirao Wong Kar-wai (Vong Karvai). Lima je se pojavila i sa koleginicama anđelima, glumeći sebe u komediji televizijske kuće CBS, nazvanoj „Kako sam upoznao vašu majku“, u novembru 2007. godine. Isto je ponovila i šest godina kasnije, u seriji „The Crazy Ones“ u kojoj je pored anđela glumila i sa Robin Williamsom (Robin Vilijams) i Sarah Michelle Geller (Sara Mišel Geler). 2008. godine, pojavila je se u američkoj seriji „Ružna Beti“, gde je glumila sebe, a pokušala je da se sprijatelji sa glavnim likom, Betty. Adriana je i voditeljka, kao i producent američkog rijaliti takmičenja „American Beauty Stars“, koji je pušten 23. septembra 2017. godine na Lifetime kanalu. Lima je 2008. godine uradila reklamu za Victoria’s Secret Super Bowl XLII, koja je postala najgledanija reklama igre, budući da ju je pogledalo preko 103 miliona ljudi. U februaru 2012. godine, manekenka je postala prva zvezda koja je dva puta reklamirala ovu utakmicu. Učestvovala je i u Super Bowl reklamama za internet pratioce usluga Tefeflora i Kia Motors, koje je pogledalo 200 miliona ljudi. Njeno promovisanje Kia Optima proizvoda je obezbedilo ovoj firmi najveću prodaju u istoriji brenda. Postotak prodaje skočio je sa 31 u januaru 2012. godine, na 138,6 u februaru iste godine. Reklama je takođe postala treća najbolja reklama prema USA TODAY i Fejsbuk Super Bowl meraču oglasa. Triler za reklamu je pušten i u kina u januaru pre utakmice. Smatra se da je to prvi put u istoriji da se Super Bowl reklama pojavila u kinu. Magazin Forbes je njenu reklamu za Telefloru proglasio najboljom Super Bowl XLVI reklamom.

Adriana Lima dok pozira
Adriana Lima dok pozirafoto: Bill Davila / Shutterstock Editorial / Profimedia

Privatni život Nakon devet meseci zabavljanja, Adriana Lima se zaručila za srpskog NBA igrača Marka Jarića, u junu 2008. godine. Par se venčao na Dan zaljubljenih naredne godine. U maju 2009. je objavljeno kako je Lima zatražila srpsko državljanstvo, ali joj ono nikada nije odobreno. Jarić i Lima imaju dve ćerke. 2. maja 2014. godine, par je objavio kako se rastaju nakon pet godina braka. Razvod je okončan u martu 2016. godine. Posle razvoda sa Jarićem, povezivali su je sa glumcem Skotom Istvudom (Scott Eastwood) i voditeljem Rajanom Sekrestom (Ryana Seacrest), a bila je u vezi sa Džulijanom Edelmanom (Julian Edelman), bivšim igračem američkog fudbala. Američki tabloidi su je spajali i sa sportistima Metjuom Harvijem (Matthew Harvey) i Džoem Tomasom (Joe Tomas). Njena veza sa tuskim piscem Metinom Harom (Metin Hara) izazvala je polemike u javnosti. Mnogi su tvrdili da je njihova romansa samo marketinški trik, te da su zajedno samo kako bi povećali tiraž njegovim knjigama.

1 / 3 Foto: Dara Kushner / INSTAR Images / Profimedia

Lima je nedavno dobila sina sa filmskim producentom Andreeom Lemarsom. Takođe, ona je katolkinja koja ide na misu svake nedelje. U aprilu 2006. godine, u intevjuu za magazin GQ je izjavila kako je devica, te da će tako i ostati sve do braka. Takođe je izjavila da smatra da je abortus zločin, te da se slaže sa svime što crkva propoveda. Poznato je i da Lima donosi Bibliju u bekstejdž, te se moli pre nego što izađe na pistu. Pre nego što je postala manekenka, želela je da bude časna sestra. Veoma je spiritualna, veruje u energiju, prirodu i duhove. Lima se bavi i dobrotvornim radom, pomažući sirotištu „Caminhos da Luz“, koje se nalazi u Salvadoru. Pomaže u njegovoj izgradnji, a kupuje i odeću za siromašnu decu u Salvadoru. Pojavila je se u turskoj verziji emisije „Deal or No Deal“, gde je glavna nagrada išla bolnici u Istambulu, za pomoć deci koja se bore sa leukemijom. Lima je navedena u Forbsovom izdanju „Najplaćenijih zvezda na svetu, mlađih od 25 godina“ 2005. godine. Sedam godina kasnije, našla se na listi „Celebrity 100 power list“ jer je zaradila preko 7 miliona dolara u godinu dana. Iste godine, našla se na osmom mestu „Najmoćnijih Latino zvezda na svetu“ iz istog razloga. Magazin People ju je smestio na listu „100 najlepših ljudi na svetu“. Uz par drugih anđela dobila je zvezdu na Holivudskoj stazi slavnih, 2007. godine, pre Victoria’s Secret modne revije. Iste godine se našla na sedmom mestu liste „100 najseksepilnijih žena godine“, magazina FHM.

Našla se i na sličnim listama magazina Maxim’s i internet stranica AskMen.com i Models.com. Dobila je nagradu za „Najzgodniju devojku na planeti“ 2007. godine, na dodeli Spike Guys’ Choice nagrada. McAfee je manekenku proglasio šestom najopasnijom zvezdom u internet svetu 2010. godine. Ta lista, zasnovana na upotrebi imena poznatih ličnosti kako bi namamila korisnike da uđu u stranice zaražene virusima, smestila je Limu na osmo mesto naredne godine. 6. oktobra 2015. godine, objavljeno je da će Lima dobiti svoju voštanu figuru u Madame Tussauds muzeju u Njujorku. Ona je prvi anđeo Victoria’s Secret kompanije, i druga Brazilka koja je dobila svoju figuru, posle fudbalera Pelea (Pele). Završena kreacija predstavljena je 30. novembra iste godine. 2011. godine, Adriana Lima je izjavila kako devet dana pred reviju pije samo proteinske šejkove, te ne konzumira nikakvu tekućinu 12 sati ranije, navodeći da se tako može izgubiti i po četiri kilograma. Dodala je još kako tri sedmice pred nastup vežba dva puta dnevno. Njene izjave su odmah negativno ocenjene u javnosti, budući da navode na nezdrave i pogrešne navike u ishrani. Lima se branila, objašnjavajući kako se žrtvuje zbog stvari koje su joj bitne, te da posle revije život vraća u normalnu i hrani se zdravo. Njena dijeta je postala toliko popularna, da je jedno vreme bila jedna od pet najtraženijih dijeta na internetu.

Bonus video:

02:49

ESPRESO NA LICU MESTA! MAKEDONSKA LEPOTICA DOŠLA U BEOGRAD POSLE GODINA: Karolina Gočeva pomenula Tošeta Proeskog i RASTUŽILA SVE

(Espreso/Biografija.org)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.