50 stvari o milenijalsima zbog kojih se kompanijama tresu … (FOTO) (GIF)

KREATIVNI, MLADI I MOĆNI

50 stvari o milenijalsima zbog kojih se kompanijama tresu … (FOTO) (GIF)

Prvo su im rekli da su sebični i lenji, istovremeno su im rekli i da će spasiti svet. Oni su budućnost
Objavljeno: 11:02h

TIME magazin je pre nekoliko godina nazvao milenijalse sebičnima, egoističnima i lenjima. Ali, u istom tom tekstu su naveli i da je to generacija koja će nas možda spasiti. Počeo je s 9 dolara i 16 godina, a napravio milione! Upoznajte Radeta, super Srbina! (FOTO) Milenijalsi kažu da nisu lenji, egoistični i sebični, već da samo rade stvari onako kako oni žele, a ne onako kako im neko kaže. Odbijaju da na posao idu u odelima i kravatima, jer to ne znači da će biti produktivniji. Odbijaju da im korporativna kultura uguši kreativnost. Kapa dole za Super Srbina: Posle Harlija Dejvidsona i Ajfona, Dušan je dizajnirao Smartfon! (FOTO) (VIDEO) Ne žele da rade za kompanije koje ih ne poštuju. Žele inovacije, žele da promene igru i da li je to razlog zbog kojeg se kompanijama u svetu baš i ne zapošljavaju milenijalsi? Oni su budućnost. 50 razloga zbog kojih ih se, pojedine, kompanije pribojavaju: 1. Igraju po svojim pravilima 2. Ne primaju prvi odgovor koji im je dat 3. Ne brinu ako upadnu u nevolju 4. Spremni su da rade za džabe, ako ih to čini srećnim, uprkos tome što su u dugovima 5. Znaju kako da pobede sistem

6. Uvek pokušavaju da promene pravila igre 7. Imaju društvene mreže na svojoj strani 8. Vole dobru borbu 9. Nije im stalo do povlastica 10. Mrze taj “klan starijih i iskusnijih” 11. Nisu u fazonu “uspona na lestvici”, više su u fazonu zaobilaženja stepenica 12. Traže ono što žele, ne ono što se podrazumeva 13. Ne boje se da odustanu, ako im se nešto ne dopada 14. Nisu fazon “odelo i kravata” 15. Radije počinju posao u 10 i završavaju u 10
16. Imaju mlade na svojoj strani 17. Nemaju čip na svojim leđima i ramenima 18. Znaju tehnologije mnogo, mnogo bolje 19. Obrazovaniji su, nego knjige i ulica 20. Nisu zainteresovani za politiku kompanije 21. Imaju malo da izgube, ali sve žele da dobiju 22. Ne slede platu, već strast 23. Imaju stav “j...te se” 24. Trude se da pobede sistem, ne da rade sa njim 25. Ne moraju da idu na fakultet da bi napredovali
26. Venčavaju se stariji, ali rade mladi 27. Slušaju svoje žene 28. Žele slobodu više nego bilo šta drugo 29. Pre žele sporu smrt nego da sede u zajedničkoj kancelariji 30. Znaju da su potrebni kompanijama više nego one njima 31. Oni distribuiraju vesti 32. Ne interesuje ih profit već proizvod 33. Spremni su da slušaju jedni druge 34. Razumeju kome govore 35. Ne rade testove na drogu
36. Otvoreni su za bilo koji pol, seksualnu orijentaciju i rasu 37. Znaju šta ih čini srećnima 38. Znaju šta ih čini nesrećnima 39. Učili su na greškama svojih roditelja 40. Mi definišemo druge, ne oni nas
41. Radije bi putovali i bili siromašni, nego bogati a da nikada ne vide svet 42. Ne shvataju život preozbiljno 43. Shvataju da će svi jednog dana umreti 44. Radije bi da imaju iskustvo nego bankarske izvode 45. Odbijaju da mrze ono što rade
46. Znaju da uvek postoji bolji način 47. Žele karijeru, a ne poslove 48. Imaju strast 49. Imaju moral 50. Imaju jedni druge (Espreso.co.rs / Izvor: novaenergija.net)


Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!
counterImg

Espreso.co.rs


Mondo inc.