icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

TOPI KILOGRAME

Zove se JOGURT dijeta, traje SAMO PET DANA, i morate da je probate!

Jogurt ima određena antibakterijska i antigljivična svojstva kojima se “bori” protiv bakterija i gljivica koje nisu korisne za nas

Objavljeno: 13.02.2018. 15:33h
  • 22
 “Velika jogurt dijeta” je brz i efikasan način za rešavanje viška kilograma
“Velika jogurt dijeta” je brz i efikasan način za rešavanje viška kilograma foto: Pixabay

Jogurt je namirnica bogata mnogim hranljivim sastojcima i dobro snabdeva organizam kalcijumom i korisnim bakterijama.

 

Uz Espreso aplikaciju nijedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!

 

Osim toga, ima određena antibakterijska i antigljivična svojstva kojima se “bori” protiv bakterija i gljivica koje nisu korisne za nas.

 

“Velika jogurt dijeta” je brz i efikasan način za rešavanje viška kilograma.

Ovaj režim ishrane primenjuje se samo pet dana. Posle toga se pravi jednomesečna pauza, a onda dijeta po potrebi može da se ponovi.

 

PRVI DAN

 

Doručak: 150 mililitara jogurta i 150 grama ananasa

Ručak: 50 grama ražanog hleba, činija zelene salate sa začinskim biljem i prelivena jogurtom (150 mililitara), banana

Večera: 200 grama pastrmke pečene bez masnoće, 200 grama kuvanog krompira, 200 grama kuvane blitve

 

Jogurt dijeta se primenjuje samo pet dana
Jogurt dijeta se primenjuje samo pet dana foto: Shutterstock

DRUGI DAN

 

Doručak: 150 mililitara voćnog jogurta, 200 grama jagoda ili malina

Ručak: 100 grama integralne testenine, 60 mililitara umaka od paradajza, 100 mililitara jogurta

Večera: 150 grama kravljeg posnog sira, 50 grama integralnog hleba, 200 grama rotkvica

 

 

TREĆI DAN

 

Doručak: 150 mililitara jogurta, 200 grama sezonskog voća (ili jedna banana)

Ručak: 50 grama kuvanog pirinča, 200 grama kuvanog graška, 200 grama salate od cvekle

Večera: 200 grama pečenog pilećeg belog mesa, salata od 200 grama zelene paprike i 400 grama paradajza, voćni jogurt 200 mililitara

 

Jogurt je namirnica bogata hranljivim sastojcima
Jogurt je namirnica bogata hranljivim sastojcima foto: Pixabay

ČETVRTI DAN

 

Doručak: 150 mililitara voćnog jogurta, 150 grama jabuka

Ručak: 200 mililitara supe od šampinjona, kriška ražanog hljeba, 400 grama povrća dinstanog na vodi (tikvice, patlidžan, šargarepe, šampinjoni)

Večera: 100 grama pilećih viršli, 400 grama salate od krastavca prelivene jogurtom

 

Jogurt ima antibakterijska i antigljivična svojstva
Jogurt ima antibakterijska i antigljivična svojstva foto: Pixabay

PETI DAN

 

Doručak: 150 mililitara jogurta sa 30 grama ovsenih pahuljica

Ručak: 200 grama kuvanog filea od oslića, 100 grama kuvane šargarepe, 200 grama kuvanih špargli, 200 grama kuvanog karfiola

Večera: 100 grama krompira začinjenih jogurtom i začinskim biljem, zelena salata začinjena limunom

 

BONUS VIDEO: ESPRESO TVITER: Snežana Dakić

(Espreso.rs/Večernje Novosti)

Pratite ESPRESO na VIBERU:
http://chats.viber.com/espreso
  • 22
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media