icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

IRITANTAN BOL KOJI NE PRESTAJE

KAKO OTKLJEŠTITI ŽIVAC U PREDELU KIČME? Ove dve vežbe pomoći će vam da se rešite IŠIJASA!

Bol se pojačava noću, posle dužeg stajanja, sedenja i naprezanja

Objavljeno: 13.11.2017. 15:02h
  • 592
foto: Uspjesnazena.com
foto: Uspjesnazena.com

Kada međupršljenski disk vrši pritisak na nerv, dolazi do bola koji se pruža niz nogu.

 

Uz Espreso aplikaciju ni jedna druga vam neće trebati. Instalirajte i proverite zašto!

 

Ovo stanje je poznato kao išijas. Bilo kakvo narušavanje prostora, gde nerv prolazi, može rezultirati uklještenjem. Lumbalni bol se širi duž natkolenice ispod kolena kroz listove, u stopalo.

 

Bol je jak, neprekidan, u vidu pečenja, sa utrnulošću noge, što otežava pokrete. Najčešće se bol širi u jednu nogu, i jači je od bola u lumbalnom delu. Bol se pojačava noću, posle dužeg stajanja, sedenja i naprezanja.

 

foto: Pixabay



Tradicionalno lečenje išijasa se sprovodi upotrebom odgovarajućih lekova koje preporučuje lekar. Ali, bolje je ne ograničavati se samo na lekove protiv bolova. Ako za vreme lečenja radite jednostavne vežbe za istezanje mišića, za kratko vreme ćete zaboraviti na bol.

Vežbe kod uklještenja išijadičnog nerva (išijasa):

 

Vežbe za istezanje mogu biti od velike koristi jer pomažu da se upala smiri i samnji bol.

Naravno, u početku neće biti lako, zato se vežbe izvode polako, povećavajući istezanje na izdahu.

 

foto: Uspjesnazena.com


Lezite na ravnu površinu, savijte nogu u kojoj osećate bol i lagano je povucite ka ramenu. Kada osetite istezanje, pokušajte da zadržate nogu u takvom položaju 30 sekundi. Ispravite nogu, odmorite se malo, i uradite ovu vežbu još dva puta.

 

foto: Uspjesnazena.com



Opet, u ležećem položaju, savijte noge u kolenima i polako ih povucite ka grudima, ne odvajajući zadnjicu od poda. Prekrstite noge, kao što je pokazano na slici, i uhvativši rukama zdravu nogu, povucite je.

Zadržite noge u ovakvom položaju još 30 sekundi, pustite ih, i vratite se u prvobitni položaj. Uradite ovu vežbu, takođe, dva puta.

Izvodeći ove vežbe istezanja, stimulišete cirkulaciju krvi, eliminišući stagnaciju u mišićima, samim tim ubrzavate svoj oporavak.

 

(Espreso.rs / Uspjesnazena.com)

Pratite ESPRESO na VIBERU:
http://chats.viber.com/espreso
  • 592
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media