icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

velika optužba

Sve je moguće: Proverite da li vas slušalice špijuniraju!

Zek tvrdi da Bose šalje „sve moguće medijske informacije“ sa njegovog smartfona, servisima poput Segment.io, koji se hvale time da skupljaju podatke o korisnicima i „šalju ih na sve strane.“
Objavljeno: 21.04.2017. 10:04h
foto: Reuters
foto: Reuters

 

Kompanija Bose, poznati proizvođač audio opreme, se našao pred ozbiljnom optužbom da špijunira svoje korisnike i prikuplja podatke o njima, koje zatim prodaje drugim firmama.

 

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

 

Nova tužba protiv kompanije Bose, navodi da su špijunirali korisnike preko svojih bežičnih slušalica, prateći muziku, podcast emitovanja i druge audio materijale koje su ljudi slušali, zatim prodavali te podatke drugim kompanijama.

 

Optužba je podneta federalnom sudu u Čikagu i traži milione dolara odštete za korisnike Bose proizvoda.

 

Rojters prenosi tvrdnju iz tužbe, o tome da je Bose koristio svoju Bose Connectaplikaciju da špijunira korisnike. Aplikacija se koristi da bi ljudi uparili slušalice sa drugim uređajima, upravljali softverskim ažuriranjima i slično.

 

Američki san: Naručuju čuveni Subway sendvič preko Facebook Messengera! (VIDEO)

 

Bose je ohrabrivao korisnike da skinu aplikaciju „da bi izvukli najviše iz svojih slušalica,“ i tražio je osnovne informacije kao što su e-mail adresa, ime i serijski broj slušalica.

 

Žalbu je podneo Kajl Zek i optužio je Bose da se ponaša sa potpunim nemarom prema privatnosti svojh korisnika.

 

- Ljudima bi trebalo da je neprijatno zbog toga - Kristofer Dore, Zekov advokat je rekao. „Ljudi stavljaju slušalice na glavu zato što misle da je to privatno, ali oni mogu izdavati informacije koje ne žele da dele.

 

foto: Reuters

 

Zek tvrdi da Bose šalje „sve moguće medijske informacije“ sa njegovog smartfona, servisima poput Segment.io, koji se hvale time da skupljaju podatke o korisnicima i „šalju ih na sve strane.“ Ova praksa omogućava kompaniji Bose da sve podatke koje skupi proda i iskoristi za marketinška istraživanja.

 

Pratite ESPRESO na VIBERU:
http://chats.viber.com/espreso
Inicijalizacija u toku...