icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

nema više zezanja

NAJVEĆA PROMENA OTKAD POSTOJI INTERNET: Fejsbuk patentirao alatku posle koje više NIŠTA NEĆE BITI ISTO!

Dok se čeka na odobrenje patenta, za koji je zahtev podnet u junu 2015. godine, Mark Zakerberg se potrudio da ubedi sve korisnike i medije da njegova kompanija traži rešenje
Objavljeno: 09.12.2016. 15:58h
  • 1
foto: Reuters
foto: Reuters

 

Nakon kritika koje su usledile odmah po završetku predsedničke kampanje u SAD, Fejsbku je objavio da je potrazi za rešenjem kojim će se boriti protiv lažnih vesti na društvenoj mreži.

 

OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

 

Izgleda da je društvena mreža podnela patent za ovu vrstu tehnologije još 2015. godine.  Patent 0350675 opisuje tehnološki "sisteme i metode za identifikaciju spornog sadržaja".

 

DA LI ĆE OVO UGASITI JUTJUB? Najpoznatija svetska zvezda odjavljuje se s ove mreže, svi su u panici! (VIDEO)

 

Pre svega, on je usmeren na pornografski sadržaj, trolovanje i govor mržnje, iako ista vrsta alata može da se upotrebi i za skidanje lažnih vesti. Patent dokument koji je objavljen u četvrtak od strane SAD udruženja za patente i zaštitne znake, koristi dijagrame toka i ranije dizajne kako bi opisali način rada.

 

Dok se čeka na odobrenje patenta, za koji je zahtev podnet u junu 2015. godine, Mark Zakerberg se potrudio da ubedi sve korisnike i medije da njegova kompanija traži rešenje kako bi se borili protiv dezinformacija.

 

foto: Reuters

- Istorijski gledano, mi smo se oslanjali na našu zajednicu kako bismo znali šta je lažno, a šta nije. Svaki korisnik Fejsbuka može da prijavi bilo koji link kao lažan, a mi zatim koristimo te signale iz izveštaja sa mnogim drugim signalima. Slično je kao sa spamom ili klikbejtom, kažnjavamo sadržaj u News Feedu, tako da je mnogo manje verovatno da se širi - rekao je Mark Zakerberg.

 

 

Bez obzira na sve što se dešava kompanija je rešena da zadrži vodeće mesto među društvenim mrežama. Jasno je da dok se Fejsbuk trudi da održi reputaciju, njihovi timovi rade sve kako bi se problem rešio.

 

foto: Reuters

 

(Espreso.rs / Daily Dot)

Pratite ESPRESO na VIBERU:
http://chats.viber.com/espreso
  • 1
Inicijalizacija u toku...

Espreso.rs


Adria media