icon-arrowicon-closeicon-commentsicon-galleryicon-nexticon-previcon-reacticon-searchicon-totopsoc-commentsoc-fbsoc-gplussoc-inssoc-mailsoc-rsssoc-twittersoc-vibersoc-wupsoc-yt

EKONOMSKO PROPAGANDNI PORTAL

ALAVI ZAKERBERG: Ova promena na Fejsu se ama baš nikome neće svideti!

Ostaje da se zapitamo: kada će da počnu da naplaćuju lajkove?
Objavljeno: 10.01.2017. 15:10h
  • 19
foto: Ezgif
foto: Ezgif

Kompanija Facebook planira da ostvari dodatnu zaradu uključivanjem reklama u video sadržaj. Korisnici ove mreže svakog dana odgledaju 100 miliona sati video sadržaja, a na ovoj društvenoj mreži u okviru video-snimaka ubuduće će gledati i reklame.


OK, znate da Espreso ima aplikaciju. Niste znali da je od danas još bolja!

 

Kompanija planira uvođenje novog “mid-roll” formata koji oglašivačima omogućava ubacivanje reklama u video-snimke koje korisnici gledaju najmanje 20 sekundi.

 

 

Izvršni direktor Mark Zakerberg navodi da neće biti uvođene reklame koje počinju pre pokretanja video-snimaka.

 

 

Facebook će za sada oglašivačima davati 55 odsto zarade, što je isti procenat koji nudi i YouTube, prvak na polju oglašavanja u okviru video-sadržaja. Testiranje nove opcije trebalo bi da počne uskoro.

 

(Espreso.rs / B92)

Pratite ESPRESO na VIBERU:
http://chats.viber.com/espreso
  • 19
Inicijalizacija u toku...